ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

درزبندی درزهای ژوئن با استفاده از ماستیک پلی یورتان

درزبندی درزهای ژوئن با استفاده از ماستیک پلی یورتان: توصیف ماستیک پلی یورتان:  محصول براساس رزین پلی اورتان و افزودنی های دیگر جهت پر کردن درزهای انبساطی که درمعرض تردد می باشند طراحی گردیده است. این ماستیک به دلیل استفاده از رزین پلی اورتان در فضای باز و در مقابل نور مستقیم  خورشید نیز قابل استفاده می باشد و بهترین گزینه جهت درزهای انبساطی در پوشش های آلومینیومی نما می باشد.

ادامه مطلب ...

انواع روش تهیه قیر امولسیون در کرج و تهران

انواع روش تهیه قیر امولسیون در کرج و تهران: روش تهیه قیر امولسیون: امروزه دو روش متداول برای تهیه قیر امولسیون موجود است.در روش اول که به روش مخلوط کن سریع موسوم می باشد بعد از آن که قیر مورد نظر تا حدود ۱۰۰ درجه سانتی گراد گرم شد به طور  همزمان با جریان آبی که حاوی مقدار کمی از یک ملح قلیایی می باشد به درون محفظه ای وارد می شود. در این محفظه قیر مذاب و آب به کمک پروانه ای که در درون محفظه قرار دارند و با سرعت زیادی می چرخد با هم مخلوط می شوند.قیر امولسیون ساز در این روش در اثر فعل و انفعالات شیمیایی که بین ملح قلیایی موجود در آب و مواد اسیدی موجود در قیر صورت میگیرد به وجود می آید.کیفیت قیر امولسیون که با روش مخلوط کن سریع تهیه می گردد بستگی زیادی به جنس و ترکیبات شیمیایی قیر اولیه دارد. اندازه گلبول های قیر امولسیون به دست آمده در این روش بین ۱ تا ۱۰ میکرون بوده و قیر امولسیون حاصل در مقایسه با روش دیگر کاملا یکنواخت نمی باشد.


ادامه مطلب ...

لکه گیری سریع و بدون ابزار ایزوگام در ایران

لکه گیری سریع و بدون ابزار ایزوگام در ایران: تعمیرات ایزوگام و عایقکاری معمولا در سطوحی به کار میرود که مساحت کل بسیار متراژ بالایی دارد و یا امکان کنده کاری و ترمیم سایر نقاط آن وجود ندارد و یا هزینه بر میباشد.لکه گیری ایزوگام به طور معمول در سطوحی مانند پشت بام و اماکنی که عایق زیرین موجود آن روی کار است ومشخص است به کار میرود.به عنوان مثال برای سرویس بهداشتی به هیچ وجه لکه گیری پیشنهاد نمیشود زیرا امکان عایق بندی با لکه گیری بسیار کم میباشد.

ادامه مطلب ...

آببندی ایزوگام استخر در کرج و تهران

آببندی ایزوگام استخر در کرج و تهران : عایق استخر نانو  ، مناسب جهت عایق سازی استخر های نوساز و یا استخر های کهنه در بر دارنده ترک. این محصول محصولی بسیار مناسب در رویارویی با روش های سنتی بوده و مزایای متعددی را در بر دارد. از جمله این مزایا می توان به جلوگیری از شوره زدگی و رشد قارچ و کپک و همچنین قابلیت کشسانی و ضد ترک بودن اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

پوشش منافذ کوچک سطح زیرکار توسط پرایمر

پوشش منافذ کوچک سطح زیرکار توسط پرایمر: پرایمر ایزوگام مخلوطی از قیر و پودرهای معدنی می باشد که حالتی مایع دارد و کاربرد آن به این صورت است که یا به صورت خالص و یا با ترکیب با آب یا بنزین استفاده می شود.از پرایمر ایزوگام جهت زیرسازی قبل از اجرای ایزوگام برای افزایش کیفیت ایزوگام کاری استفاده می شود.پرایمرهای قدیمی تنها امکان ترکیب با بنزین را داشتند که امروزه در پرایمرهای جدید امکان ترکیب آن با آب نیز وجود دارد که همین مساله خطر کار کردن با آن را تا حدود زیادی کاهش داده است.باید به این نکته توجه کرد که پرایمر بعد از خشک شدن شدیدا خشک شده و پاک کردن آن سخت است، پس باید از تماس آن با دست و اعضای بدن خودداری کرد.پرایمر اکریلیکی(آستر) بر پایه ی رزین اکریلیک و سیلیکون مضاعف تولید می شود و حلال آب است که جهت عایق کردن زیرکار و کاهش مَکِش مواد مورد اجرا به سطح زیرکار می شود.

ادامه مطلب ...