ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

لکه گیری سریع و بدون ابزار ایزوگام در ایران

لکه گیری سریع و بدون ابزار ایزوگام در ایران: تعمیرات ایزوگام و عایقکاری معمولا در سطوحی به کار میرود که مساحت کل بسیار متراژ بالایی دارد و یا امکان کنده کاری و ترمیم سایر نقاط آن وجود ندارد و یا هزینه بر میباشد.لکه گیری ایزوگام به طور معمول در سطوحی مانند پشت بام و اماکنی که عایق زیرین موجود آن روی کار است ومشخص است به کار میرود.به عنوان مثال برای سرویس بهداشتی به هیچ وجه لکه گیری پیشنهاد نمیشود زیرا امکان عایق بندی با لکه گیری بسیار کم میباشد.

لکه گیری سریع و بدون ابزار ایزوگام در ایران

در پشت‌بام‌هایی که قصد لکه‌گیری در آن‌ها هست ابتدا باید محل نم‌زدگی را نشانه و شناسایی کنیم و علت آن را در سطح پشت‌بام مشخص نماییم. پشت‌بام‌های هستند که سطح آن‌ها ایزوگام می‌باشد در این مورد اگر ایزوگام حسابی به کف پشت‌بام چسبیده باشد یا در آن نقطه کف پشت‌بام ترک برده و یا ایزوگام بر اثر طول عمر زیاد فرسوده و از بین رفته است که ایزوگام را در آن نقطه با مساحت بیشتری نصب می‌نماییم و آن را رفع عیب می‌کنیم. اگر ایزوگام از کف پشت‌بام ول شده باشد باید ایزوگام را با تیغ چاک زده تا جایی که ایزوگام به کف نچسبیده اگر ایزوگام قیر کافی برای چسبیدن مجدد داشته باشد آن را دوباره می‌چسبانیم در غیر این صورت آن را با جمع‌آوری نماییم و کار نصب ایزوگام را شروع نماییم. در نصب ایزوگام در لکه‌گیری ایزوگام را آنقدر باید حرارت داده که بعد از مدتی آب به زیر آن نفوذ نکند.

در بعضی از سطوح مانند آسفالت هم جاهایی از پشت‌بام که خراب است میتوانیم با ایزوگام مرغوب که خاصیت چسبندگی بالایی دارد لکه‌گیری نماییم. در پشت‌بام‌هایی که موزاییک می‌باشند و مشکل دارند اکثرا نمی‌توان با لکه‌گیری رفع نقص نمود چون آب از نقطه های دیگری در زیر ایزوگام می‌تواند نفوذ کند که لکه‌گیری در آن نقطه نم‌زدگی ریسک می‌باشد که احتمال دارد عدم موفقیت در این زمینه وجود دارد.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت با ارائه محصول عایق رطوبت و درزگیر با پایه قیر پلیمری، دارای چسبندگی عالی به سطوح بتنی،سنگی ،موزائیک و ایزوگام آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد، شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

لکه گیری سریع و بدون ابزار ایزوگام در ایران

تعمیرات ایزوگام پشت بام: در روی پشت بام ها نیز معمولا در جاهایی مانند دور لوله ها یا ناودانی و آب بارانی و یا زیر پایه کولرها و نقاطی که در زمستان و فصل سرما آب در آن جاری شده و یخ زده بیشتر آسیب پذیر میباشند.از این رو بهتر است در هنگام لکه گیری تا مساحت زیادی در اطراف محل نشت را لکه گیری نمود.برای این کار باید زیر سقف منطقه نشت داده شده را بررسی کرد تا مطمئن شدکه  علت نشتی از ایزوگام و عایق کاری پشت بام است نه علل دیگر مانند ترکیدگی لوله.

نحوه ترمیم ایزوگام: برای این کار میتوانید از یک تشخیص ترکیدگی لوله کمک بگیرید تا مطمئن شوید.زیرا ممکن است در صورت لکه گیری باز هم علت اصلی مرتفع نشده باشد.خارج شدن اتصالات ناودانی و لوله های آب باران از یکدیگر یکی از این علت ها میباشد.در پایان استفاده از کولر ها در اواخر فصل تابستان یا اوایل پاییز شیر کولرهای آبی را ببندید تاسرریز آب و یخ زدگی در طول فصل سرما باعث آسیب رساندن به پشت بام نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.