ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران

فروش انواع ایزوگام طرح دار در کرج و تهران:ایزوگام چیست؟ایزوگام از انواع عایق محسوب می شد که اغلب برای پوشش بام یا ضد آب کردن سازه استفاده می شود. این پوشش از قیر و الیاف مصنوعی ساخته شده و تحت فرایند گرما ماده ای غیر قابل نفوذ آب به وجود آمده است. انواع ایزوگام طرح دار و ساده جایگزین قیرگونی و آسفالت به شیوه سنتی برای عایق بندی هستند. نصب ایزوگام در تهران برای همه ساختمان های مسکونی و اداری یک مزیت بزرگ است که مقاومت سازه را در برابر برف و باران افزایش می دهد.

 

 

ادامه مطلب ...

عایق کاری کف بام های فرسوده توسط قیر گونی

عایق کاری کف بام های فرسوده توسط قیر گونی: قیرگونی چیست؟به طور کلی می توان گفت که قیرگونی محصولی از قیر و گونی بوده که با روش سنتی ایزولاسیون برای عایق قسمت هایی مثل پی سازی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام خانه ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. مسئله ای که در رابطه با قیرگونی قابل ذکر است آن است که باید قبل از اجرا، سطح کار ریسمان شده به طور کامل تمیز و صاف باشد. علاوه بر این لوله های بخاری، کف شوی و همین طور هواکش هایی که باید در محل وجود داشته باشند نیز پیش از این مشخص شده و کاملا نصب شده باشند.


  ادامه مطلب ...

ایزوگام چیست و بهترین نوع آن کدام است؟

ایزوگام چیست و بهترین نوع آن کدام است؟: امروزه از ایزوگام یا عایق کاری یا ایزولاسیون در بیشتر بخش های ساختمان مانند پشت بام , پی ساختمان , دیوار , آشپزخانه , سرویس بهداشتی , استخر ... استفاده می شود. در گذشته برای جلوگیری از ورود نم و رطوبت یا آب از آسفالت یا قیرگونی در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شد. در این صورت بنای ساختمان در مقابل شرایط بد جوی مقاومت بیشتری داشت. اما به تدریج و با پیدایش عایق های رطوبتی به دلیل دارا بودن مزیت هایی که داشتند بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

ادامه مطلب ...

انواع ایزوگام کارایی و تفاوت های آن ها

انواع ایزوگام کارایی و تفاوت های آن ها:با توجه به نوع محصول (تک لایه یا دولایه ) تیشو و پلی آستر وارد تشک قیر می شود.و بعد از آن با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می شود.و ضخامت لایه به وسیله مجرای خروجی تعبیه شده در بالای تشک قیر تنظیم می شود.و ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد،چسبیده و وارد حوض آب می شود.لایه پس پس از عبور از حوض آب و عبور از بین غلطکها سرد می شود.در مرحله بعدی پلاستیک پشته لایه به آن اضافه می شود و لایه ایزوگام وارد آسانسور(باعث ذخیره موقت لایه ایزوگام در دستگاه ،و جلوگیری از توقف تولید می گردد) ذخیره سازی می شود.فن‌های خشک‌کننده، عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام می‌دهند.در نهایت  ایزوگام وارد رول کن می‌گردد و به طول ۱۰متر حول میله‌ای مخروطی شکل، رول (اصطلاحاً توپ) می شود. بعد از رول شدن، لایه بریده و توسط پرتاپ‌کننده به بیرون پرتاپ می‌گردد.

  

ادامه مطلب ...

برخی از مزایای مخلوط های آسفالت سرد با قیر امولسیونی

برخی از مزایای مخلوط های آسفالت سرد با قیر امولسیونی:قیر عمدتا در ساخت و سازها، راه‌سازی، عایق کاری جاده‌ها، آسفالت کردن خیابان‌ها یا عایق بندی پشت بام‌ها استفاده می‌شود قیر استخراج شده از نفت یا سنگ‌های معدنی مخصوص، قیر خالص نام دارد که با توجه به منشأ تشکیل، طبقه‌بندی می‌شود قیر دارای مصارفی نظیر آب بندی ، چسبندگی بین لایه ها ، محافظت در مقابل هوازدگی و خوردگی و نگهداری و ترمیم سطوح اسفالتی ، بتنی و فلزی میباشد.

 

ادامه مطلب ...