ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

آببندی ایزوگام استخر در کرج و تهران

آببندی ایزوگام استخر در کرج و تهران : عایق استخر نانو  ، مناسب جهت عایق سازی استخر های نوساز و یا استخر های کهنه در بر دارنده ترک. این محصول محصولی بسیار مناسب در رویارویی با روش های سنتی بوده و مزایای متعددی را در بر دارد. از جمله این مزایا می توان به جلوگیری از شوره زدگی و رشد قارچ و کپک و همچنین قابلیت کشسانی و ضد ترک بودن اشاره کرد.

 آببندی ایزوگام استخر در کرج و تهران

هنگام ساخت استخر یا هرنوع مخزن آبی ، از ویژگی های مهم آب بندی با کیفیت میتوان به عمر بالای آن و همچنین ضریب اطمینان بالا در محافظت از سازه در برابر نفوذ آب اشاره کرد.از مصالح اصلی مورد استفاده در آب بندی استخر در روش های جدید میتوان به چسب و سیمان اشاره کرد. همچنین در موارد بسیار حساس میتوان از عایق فایبرگلاس جهت آب بندی استخر استفاده نمود.عایق کاری استخر با مواد نانو به صورت عایق های رنگی مناسب برای استخرهایی با سطح سیمانی، آب بندی استخر بر روی سطح سرامیک با مواد نانو به صورت عایق های رنگی مناسب برای استخرهایی که بعد از بهره برداری دچار نشت آب هستند.با توجه به اینکه هدف از ساخت یک استخر حفر حجم زیادی از آب می باشد یکی از حساس ترین مراحل ساخت استخر و جکوزی مرحله آب بندی آن است. امروزه آب بندی استخر با مواد گوناگونی صورت می گیرد که معمول ترین و مرسوم ترین آنها چسب های بتن است.اگر قصد نصب سرامیک بر روی سطوح استخر خود ندارید ما میتوانیم استخر شما را با مواد پلیمر رنگی به شکلی زیبا تزیین و آب بند نماییم.در صورتی که استخر شما قبلا آب بند بوده ولی اکنون دچار نشتی آب شده است ما می توانیم با مواد بر پایه نانو و بدون نیاز به تخریب استخر شما را آب بند کنیم.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

آببندی ایزوگام استخر در کرج و تهران

ایزوگام استخر اب که با بهترین جنس و کیفیت تولید شده، برای خرید عمده شما مشتریان از طریق این سایت، با قیمت درب کارخانه اعلام می شود. ایزوگام رنگ آبی مخصوص استخر با طرح لانه زنبوری یا شش ضلعی، از پیشنهادات ما خواهد بود. شما اگر چنین ایزوگامی را برای سفارش خود انتخاب کرده باشید، می توانید سفارش آن را به ما ارائه نمایید.یکی از اصلی ترین پروژه هایی که برای عایق کاری رطوبتی وجود دارد، مربوط به استخر آب است که این استخر می تواند کاربری هایی در کشاورزی، تفریحی، دامداری، مرغداری و … داشته باشد.در انتخاب ایزوگام مخصوص استخر، باید دقت زیادی داشت تا یک ایزوگام با بالاترین طول عمر و کیفیت را انتخاب نمود.در فرآیند ساخت استخر ( ساخت جکوزی ) یا هرنوع سازه ای مانند مخازن ذخیره آب  که قرار است حجم بالایی از آب را در درون خود نگه دارند ، یکی از مراحل مهم و بسیار حساس ، آب بندی است. مرحله آب بندی استخر نیازمند تجربه و تخصص ویژه ایست. روشهای سنتی آب بندی امروزه جای خودشون رو به روشهای مدرن آب بندی هم در روش کار و هم در مصالح مورد استفاده جهت آب بندی داده اند.هنگام ساخت استخر یا هرنوع مخزن آبی ، از ویژگیهای مهم آب بندی با کیفیت میتوان به عمر بالای آن و همچنین ضریب اطمینان بالا در محافظت از سازه در برابر نفوذ آب اشاره کرد.از مصالح اصلی مورد استفاده در آب بندی استخر در روشهای جدید میتوان به چسب و سیمان اشاره کرد. همچنین در موارد بسیار حساس میتوان از عایق فایبرگلاس جهت آب بندی استخر استفاده نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.