ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق فوم پاششی پلی یورتان ماستیک برودتی

بهترین عایق فوم پاششی پلی یورتان ماستیک برودتی : این روزها کارایی بالای عایق فوم پاششی پلی یورتان در صنایع مختلف جهت کم کردن هزینه ها، بالا بردن مقاومت ساختمان ها، جلوگیری از اتلاف انرژی، سرعت بخشیدن به ساخت و ساز ها از این عایق استفاده می شود. بازار رقابتی و همچنین پیشرفت تکنولوژی صاحبین کسب و کارها را به سمت مسیر جدیدی سوق داده است. فوم پاششی پلی یورتان، بیشتر برای عایق کاری در صنایع ساختمان، پتروشیمی، سوله سازی برای دیوارها و سقف ها و زیرشیروانی ها ,درزها و منافذ باز و دیگر بخش های در سازه های ، برای حفظ گرما در زمستان و سرما در تابستان استفاده می شود.  

بهترین عایق فوم پاششی پلی یورتان ماستیک برودتی

فوم پاششی پلی یورتان در ایران به خاطر مصرف 40 درصدی انرژی با اقبال عمومی مواجه شده است. همچنین عایق پاششی پلی یورتان جز بهترین عایق صوتی می باشد که به طور شگفت انگیزی صدا را کاهش می دهد و تا 95% مانع از عبور صداهای مزاحم می شود. شیشه های دو جداره در زمینه عایق صوتی و حرارتی با پلی یورتان قابل رقابت نمی باشد. تکنولوژی فوم پلی یورتان به صورت چشمگیری صدای محیط را کاهش داده و برکیفیت زندگی می افزاید. هنگام استفاده از این ماستیک، ابتدا باید سطح زیر کار از وجود هرگونه آلودگی، چربی، گرد و غبار و مواد اضافی پاک شود، سپس ماستیک آماده به وسیله تلمبه (تفنگ) مخصوص در محل درز تزریق گردد. برای چسبندگی بیشتر می توان سطح زیر کار را به پرایمر زیرسازی آغشته نمود تا فرآورده بهتر به سطح موردنظر بچسبد. نکته مهمی که برای استفاده از این محصول باید مورد توجه قرار گیرد این است که این فرآورده را باید در عرض 30 تا 40 دقیقه مصرف کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش های پلی یورتان پوشش های پلی یورتان, عایق بندی با پلی یورتان

مهم ترین مشخصات و ویژگی های فوم پاششی :

  • دارای استاندارد انجمن مواد و آزمون آمریکا
  • وزن بسیار سبک و مطابق با روش های سبک سازی ساختمان
  • اجرا و استفاده سریع در کمترین زمان و بیشترین وسعت
  • امکان دسترسی به تمامی نقاط ساختمان برای عایق کاری
  • مقاوم و قابل شستشو
  • نزدیک به 50 سال عمر مفید و دوام بالا
  • چسبندگی پرقدرت و بدون هیچ گونه چسب یا پیچ.

این نوع فوم دارای منافذ بازتر و تراکم کمتری نسبت به نوع بسته است. قیمت مناسب تری نیز دارد و به دلیل خاصیت فیزیکی که دارد در اغلب موارد به عنوان عایق صوتی از آن استفاده می شود. لازم است بدانید عایق فوم پاششی سلول باز گزینه مناسبی برای عایق رطوبت و آب نمی باشد و در نفوذ ناپذیری حرارت نیز عملکرد ضعیفی دارد اما باز هم در برخی موارد می توان از ان به عنوان عایق صوتی – حرارتی استفاده نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد