ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق اسپری قیر کولر رطوبتی در کرج

قیمت عایق اسپری قیر کولر رطوبتی در کرج : نانو رنگ های عایق های رطوبتی، نانو هورسان مناسب برای نما ی ساختمان ، استخر و  جایگزین ایزوگام و ، قابل اطمینان نسبت به عایق های قدیمی می باشد. با توجه به ماندگاری بالا و همچنین نحوه اجرای بسیار راحت این محصول با تقاضای فراوان کارفرمایان ساختمانی روبرو نموده است . استفاده از این نوع رنگ عایق که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که  علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد که به اختصار به آن اشاره می کنیم. عایق رطوبتی نانو ، قابل استفاده در پشت بام،نمای ساختمان،حمام،سرویس بهداشتی، استخر و آب نما و غیره .... می باشد .  

قیمت عایق اسپری قیر کولر رطوبتی در کرج

اسپری قیر عایق در رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه و با استفاده از بهترین مواد عایق طراحی و تولید شده است ، که در نوع خود بسیار منحصر به فرد بوده و شرکت های محدودی دست به تولید چنین اسپری نموده اند. این نوع اسپری عایق رطوبتی ، برای محافظت و نگهداری لوازم های محیط اطراف که در معرض زنگ زدگی و خوردگی قرار دارند بسیار کاربرد دارد و عایق سازی سطح را با سرعت بالایی انجام می دهد.

کاربرد اسپری عایق رطوبتی شامل موارد ذیل می باشد:

  • عایق سازی لوله های آب و فاضلاب
  • عایق کاری دیوارهایی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند
  • عایق کاری کف آشپزخانه و استخرها
  • آب بندی ترک و شکاف ها
  • جلوگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی
  • عایق کاری کف کولر

قیمت مناسب ، کارایی بالا و کیفیت مطلوب این محصول سبب شده تا این اسپری عایق به عنوان یکی از بهترین برندهای این کار شناخته شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری قیر عایق رطوبتی اسپری قیر عایق رطوبتی, عایق قیری رطوبتی سطوح

قبل از مصرف سطح زیر کار باید عاری از هر گونه گرد و غبار و چربی و ذرات سست بوده و کاملاً شسته و خشک شده باشد. رنگ عایق  با ۱۰ درصد وزنی محلول پرایمر به خوبی مخلوط شود و به عرض یک متر و طول حداکثر ۱۰ متر روی سطح با تی و یا فرچه کشیده شود. قبل از اینکه عایق رنگ خشک شود توری نازک تهیه شده  روی آن قرار گیرد و با برس صاف شود تا به خوبی به سطح بچسبد. پس از اتمام کل سطح به روش فوق مجدداً از ابتدا یک لایه دیگر رنگ عایق روی توری با فرچه، اجرا می شود به نحوی که توری محو شود. اجازه داده تا این سطح کاملاً خشک شود که بسته به دمای هوا و شرایط منطقه بین 1 تا 2  روز طول می کشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد