ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق بندی پشت بام نانو

عایق بندی پشت بام نانو: عایق های رطوبتی نانو: عایق رطوبتی نانو، علاوه بر رطوبت در برابر ایجاد قارچ و کپک نیز مقاوم است. از آنجایی که در ساخت این نوع عایق از فناوری نانو استفاده شده است، آن را می توان زیر گروه عایق های پلیمری نیز به شمار آورد. استفاده از تکنولوژی نانو در این عایق ها سبب شده است تا آن ها اصطلاحا آب گریز بوده و همچنین مقاومت و دوام بالایی داشته باشد.در صنعت ساختمان سازی، معمولا به تمامی عایق هایی که با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته می شوند و عملکرد متفاوتی دارند، عایق نانو می گویند. از عایق های نانو می توان برای آب بندی کردن پشت بام، دیوار، انواع لوله های آب و … استفاده کرد. عایق رطوبتی مدرن یا نانو را به صورت لایه های نازک و بسیار راحت تر از دیگر عایق ها نصب می کنند.

 

ادامه مطلب ...

عایق کاری موتورخانه تهران

عایق کاری موتورخانه تهران: عایق کاری لوله های موتورخانه: از این رو در زمان انتخاب عایق مناسب حتما باید به میزان دمای عملکرد سیستم نیازمند به عایق توجه نمود. برای پی بردن به این که آیا عایق نیازمند محافظت در برابر هوا، جو خورنده، آب و موادشیمیایی، سوءاستفاده یا دیگر شرایط می باشد نیز باید بررسی نمود که سیستم در کجا قرار گرفته است (درون ساختمان، خارج ساختمان یا ترکیبی از هر دو).
ادامه مطلب ...

عایق کاری ویلا

انواع عایق های حرارتی:  امروزه با رشد تکنولوژی و ورود انواع فناوری های مختلف به بازار ساختمان سازی عایق های حرارتی هر روز نسبت به روزهای قبل تنوع بیشتری پیدا می کنند. شاید تا چند سال پیش تنها عایق حرارتی شناخته شده پشم سنگ و یا پشم و شیشه بود ولی امروزه استفاده از تکنولوژی های نانو و یا تکنولوژی های پیشرفته دیگر شناخته همه انواع عایق ها را مشکل تر کرده است.

اما با این حال متداول ترین نوع عایق ها به شرح ادامه متن می باشند:

الیاف معدنی ( پشم معدنی)
با خرد کردن سنگ آتش نشانی دیر ذوب ماده این الیاف معدنی ساخته می شود. مهم ترین خصوصیت این عایق حراریت پایداری آن در شرایط مختلف ریال مقاومت به رطوبت ، نداشتن بو و عدم امکان رشد قارچ و کپک در آن می باشد.

عایق پشم معدنی ضد حریق است، انعطاف پذیری بالایی دارد   و وظیفه عایق های صوتی را هم به خوبی انجام می دهد. از این نوع عایق برای سطوح سقف و پشت بام استفاده می شود.

پلاستیک
یکی از بیشترین انواع عایق های حرارتی این روز های بازار را تشکیل می دهد و تنوع زیادی دارند. عایق های حرارتی پلی استایرن، پلی یورتان، پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید، اوره فرم آلدئید، انواع فوم ها، نیترل فوم و.... از انواع انها هستند.

این نوع عایق ها هر چند پایدار بوده و برای رشد میکروب مقاومت خوبی دارند ولی به راحتی آتش می گیرند. عایق رطوبتی و حرارتی خوبی هستند و در برابر صوت نیز مقاومت زیادی دارند.

عایق الاستومری
یکی از جدیدترین انواع عایق می باشد که خاصیت حفظ انرژی بسیار بالایی دارند. امروزه استفاده از این نوع عایق بسیار مرسوم شده زیرا هم در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند و هم در برابر آتش سوزی. مطابق با استانداردهای ارائه شده تا 70 درجه سرما و 100 درجه گرما را می توانند مقاومت کنند.

از این نوع عایق ها برای تاسیسات ساختمان و عایق بندی بسیار استفاده می شود و نمونه آن در مقاله کاهش صدای پمپ آب خانگی هم توضیح داده شد.
بهترین عایق حرارتی دیوار

در عایق های دیوار بهترین انتخاب عایق های الاستومتری هستند. این عایق ها را هم می توان در داخل دیوار و هم بر روی دیوار و چشت دیوار کار کرد. قیمت بالایی ندارند و به راحتی در اغلب محیط ها کاربرد دارند.

از این عایق های حرارتی برای لوله ها، اسپلیت ها و داکت اسپلیت ها، بدنه بیرونی و داخلی دیوارها کاربرد دارند. مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و گرما و سرما دارند و بسیار انعطاف پذیر هستند. قبلا در مقاله کاهش صدای پمپ آب خانگی توضیح دادیم که حتی از این نوع عایق ها می توان برای کاهش صدای پمپ آب هم به دلیل خاصیت ضد صوتی آنها استفاده کرد.
عایق کاری ساختمان به دو روش سنتی ( مانند قیرگونی و ایزوگام ) و نوین ( مانند نانو پلیمر و سیمان کریستال شونده) صورت میگیرد. با توجه به محلی که نیاز به عایق کاری دارد مانند عایق کاری ساختمان طی ساخت استخر سرپوشیده میتوان روش مناسب را انتخاب کرد.
معمولاً بهترین و به صرفه ترین گزینه جهت آب بندی و عایق کاری ساختمان در سرویس بهداشتی و حمام قیرگونی است. عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام با استفاده از دو لایه گونی و قیر درجه یک توصیه میشود.
همچنین لازم است که راستای چینش گونی ها بر یکدیگر عمود باشد و امتداد قیرگونی حداقل ۵۰ ساتیمتر تا بالای دیوار را پوشش دهد. پس از سرد شدن قیر مذاب پودر سنگ باید به دقت بر روی محل قیرگونی پاشیده شود تا از آسیب های احتمال مانند سوراخ شدن لایه قیرگونی شده جلوگیری شود.
برخی از کارفرمایان به دلیل هزینه کمتر از ایزوگام در سرویس بهداشتی و حمام استفاده میکنند که اینکار توصیه نمیشود. زیرا لایه ایزوگام مخصوصاً در اثر فشار به راحتی پاره میشود و آب بندی کف به راحتی از بین میرود.

عایق بندی رطوبتی ساختمان و دیوار

عایق بندی رطوبتی ساختمان و دیوار: عایق های رطوبتی نانو : همانطور که از اسم این عایق رطوبتی پیداست میبایست در تولید و فرآوری این محصول از فناوری نانو استفاده شده باشد. لذا میتوان این نامگذاری را در زیرگروه عایق های رطوبتی پلیمری نیز تقسیم بندی نمود. چرا که برخی از عایق های رطوبتی پلیمری (یا به قولی آب بندهای پلیمری) از جمله عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیافدار RCI، به واسطه داشتن یک یا چند نانوذره در ساختار خود نیز یک عایق نانو محسوب میشوند.

ادامه مطلب ...

توزیع و تولید انواع قیر محلول و امولسیونی در تهران

توزیع و تولید انواع قیر محلول و امولسیونی در تهران:رویه های آسفالتی ساخته شده به کمک قیر امروزه راههای بسیار هموار و ایمن برای خودروهای سبک و سنگین و باندهای فرود با کیفیت برای نشست و برخاست هواپیماها و حتی زیرسازی های ریل بسیار خوبی برای قطارها فراهم می آورد.عایق های رطوبتی ساختمانی و کاربردهای صنعتی مانند پوشش های حفاظتی لوله های خطوط انتقال نفت و گاز و خطوط انتقال نیرو همگی حاکی از قابلیت پوشش دهی و ضد آب بودن قیر دارند. طبق آمار سال 2007، در حال حاضر حدود 110 میلیون تن قیر در سراسر جهان و 4.3 میلیون تن قیر در کشور ما تولید می شود که در صورت افزایش ظرفیت پالایشگاه ها این سهم 4 درصد باز هم بیشتر خواهد شد.علم شیمی و مهندسی شیمی در کشور ما امروزه توسعه زیادی یافته است به نحوی که در هر دانشگاهی یکی یا هر دو یا حتی گرایشهای مختلف آنها را می توان ملاحظه کرد.

ادامه مطلب ...