ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق نانو استخری در کرج و تهران

عایق نانو استخری در کرج و تهران: عایق کاری رطوبتی استخر با مواد نانو علاوه بر عایق رطوبتی بودن ،عایق حرارت نیز هست.رنگ ضد آب نانو در رنگ بندی متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فضای داخلی رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.عایق رطوبتی استخر نانو ، جهت عایق کاری استخر های نوساز و یا استخر های قدیمی که در بر دارنده ترک هستند مناسب می باشد.

ادامه مطلب ...

عایق بندی تانکر آب در کرج

عایق بندی تانکر آب در کرج: عایق کاری تانکر حمل قیر: برای دوجداره کردن تانکرهای حمل قیربوسیله پشم سنگ  ابتدا روی تانکرها را به فاصله هر 120 سانتی متر شاسی کشی می کنند و سپس با توجه به دمای قیر عایق پشم سنگ پتویی متناسب آن را استفاده می کنند.یک طرف تور سیمی گالوانیزه با دانسیته 140 کیلوگرم برمتر مکعب و ضخامت 60 میلیمترعایق یسیار مناسبی برای این کار می باشد بنابراین این نوع عایق را در بین شاسی ها دور تانکر می پیچند و بوسیله تسمه می بندند .در آخر بوسیله  ورق آلومینیوم  روی پشم سنگ ها را می پوشانند و ورق های آلومینیوم را در در محل شاسی ها جوش می دهند ویا پیچ می کنند.

ادامه مطلب ...

عایق کاری مخازن بتنی با استفاده از عایق نانو

عایق کاری مخازن بتنی  با استفاده از عایق نانو: عایق کاری مخزن یکی از مراحل مهم درعدم اتلاف آب بشمار میرود و در صورت عدم آبندی مخزن توسط مواد عایق بندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود.از مزایای استفاده از عایق رنگی و میتوان به بحث بهداشتی این عایق اشاره کرد، برای ایزوله مخزن ها باعث می شود که علاوه بر عایق کاری، این عایق نانویی درون مخزن ها از زنگ زدگی نیز جلوگیری کند.

ادامه مطلب ...

عایق نانو رطوبتی مخصوص بام و دیوار

عایق نانو رطوبتی مخصوص بام و دیوار: عایق نانو جهت عایق کاری سازه های نوساز که هنوز عایق کاری نشده اند یا ترمیم عایق های سنتی که در گذشته استفاده شده اند و به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل پارگی، ترک خوردگی، بریدگی و ... شده اند میتوان استفاده نمود. عایق نانو در سطوح مختلف مانند ایزوگام، آسفالت، بتن، آزبست ایرانیان، سندویچ پنل، موزاییک، گالوانیزه و ... کاربرد دارد.نانو عایق جدیدترین عایق حرارتی تولید شده در جهان است که با استفاده از فناوری نانو تولید می شود و دارای کمترین میزان انتقال حرارت در میان تمام عایق های موجود است. این عایق حفاظ مناسبی جهت جلوگیری از انتقال هر سه نوع گرما، شامل تشعشع، جابجایی و همرفتی می باشد.

ادامه مطلب ...

فروش محصولات آببند ساختمان و بام

فروش محصولات آببند ساختمان و بام: معرفی پرایمر آب بند امولسیونی S1 روش مصرف آن:پرایمر امولسیون (آبی) محصولی  تک جزئی ، بر پایه قیر لاستیکی (بیتومن رابر) و پودر های معدنی مخصوص ، که بعلت نوع واکنش های شیمیایی و کنفورماسیون و بافت شکل گرفته آن توسط دستگاه های آلمانی ، قابلیت رقیق شدن با آب را دارد و بعلت داشتن رزین های مخصوص نانو  و قابلیت نفوذ بسیار عالی  آن در هنگام اجرا، از چسبندگی خوبی به سطوح بتنی ، آسفالت ، ایزوگام ، فلز (در نوع دیگر پرایمر) ، آجر و دیگر مصالح ساختمانی برخوردداراست.

ادامه مطلب ...