ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش محصولات آببند ساختمان و بام

فروش محصولات آببند ساختمان و بام: معرفی پرایمر آب بند امولسیونی S1 روش مصرف آن:پرایمر امولسیون (آبی) محصولی  تک جزئی ، بر پایه قیر لاستیکی (بیتومن رابر) و پودر های معدنی مخصوص ، که بعلت نوع واکنش های شیمیایی و کنفورماسیون و بافت شکل گرفته آن توسط دستگاه های آلمانی ، قابلیت رقیق شدن با آب را دارد و بعلت داشتن رزین های مخصوص نانو  و قابلیت نفوذ بسیار عالی  آن در هنگام اجرا، از چسبندگی خوبی به سطوح بتنی ، آسفالت ، ایزوگام ، فلز (در نوع دیگر پرایمر) ، آجر و دیگر مصالح ساختمانی برخوردداراست.

فروش محصولات آببند ساختمان و بام

پرایمر قیری آببند امولسیون S1 پس از خشک شدن ، در مقابل رطوبت و بخار آب مقاوم بوده و به علت نفوذ در آسفالت و بتن ، پایه آن را جهت ایزولاسیون بعدی محکم کرده که در صورت رعایت اصول فنی اجرا ،علاوه بر تقویت زیر سازی و عایق ، از افتادگی و ایجاد تبله و خرابی در  ایزوگام نیز جلوگیری می کند.
پرایمر آبی (S1) ، به علت داشتن امتیازاتی چون اجرای سرد و ساده ،شکل پذیری مناسب و نصب راحت ((حتی توسط مبتدی ترین افراد)) ، دوام شیمیایی خوب در برابر اسید ها و بازهای ضعیف و همچنین هزینه کم و کیفیت بالای آن در مقایسه با قیر گرم و سایر روش های محافظتی و تقویتی ،این محصول را از سایر محصولات دیگر متمایز میسازد.
روش مصرف قیر پرایمری امولسیون پایدار: ابتدا سطح زیر را از هر گونه چربی  و گرد و غبار پاک میکنند، سپس توسط جاروی پلاستیکی ، قلمو ، غلتک و یا پیستوله نازل درشت اجرا نمود . باید در نظر داشت در صورت مازوتی شدن سطح  زیر کار توسط عایق های نامرغوب BOF،مازوت مانع از جذب پرایمر و ایزولاسیون میشود . لذا باید جمع آوری یا سوزانده شود و در صورت عدم اصلاح زیر سازی ، نرمه کشی دوباره انجام شود.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

فروش محصولات آببند ساختمان و بام

بعد از آن عایق آببند امولسیون  S1 را که با قیراصلاح شده  پالایشگاهی با پلیمرهای پلاستیکی ( BPP ) که توسط امولسیون های  فایر مخصوص  تشکیل شده است  را ، به همراه مقداری آب مخلوط کرده و در سطح مورد نظر مصرف نمایید.لازم به ذکر است که بعد از (10الی20 دقیقه ) مواد امولسیون آببند عمل کرده و دیگر با آب شسته نمیشوند، لذا جهت نظافت وسایل و ابزار سریعا آن هارا با آب شستشو نمایید و درصورت تمیز نشدن از نفت یا بنزین استفاده نمائید.

موارد کاربرد پرایمر امولسیون پایدار: پوشش پرایمر امولسیونی S1 جهت سطوح آسفالت ،بتن و فلز در موارد زیر استفاده میشود :1:  نقش محافظتی از خوردگی بتن های مدفون در خاک. 2: عایقکاری و آببندی دیوار های حائل داخلی و خارجی ساختمان. 3:  آب بندی مخازن و منابع و کانالهای آب شرب غیر شرب و فاضلاب. 4:  کف و دیواره سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ، حمام، استخر. 5: پوشش مناسب جهت عایقکاری لوله های سیمانی یا فلزی. 6:  در صورت اختلاط با ماسه ، به عنوان آسفالت سرد ، مناسب در جاهائیکه ماشین رو نیست. 7: عیار سازی آسفالت ها و ملاتهای کهنه پشت بامی و بالا بردن سطح گیرایی 100%ایزوگام به آسفالت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.