ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نحوه استفاده از درزگیر سیلیکون ماستیک

نحوه استفاده از درزگیر سیلیکون ماستیک : توجه داشته باشید از چسب سیلیکون هم به عنوان درزگیری و هم به عنوان اتصال سطوح مختلف می توان استفاده کرد. خاصیت الاستیکی و اتصال بالایی که در این چسب ها وجود دارد سبب افزایش کاربرد چسب های سیلیکون هم به عنوان درزگیری سطوح میان دیوار، قرنیز، شیرآلات و مخازن و.... و هم برای چسباندن سطوح و اشیاء مختلف به یکدیگر می شود. از این محصول می توان برای جلوگیری از نشت آب در سینک های ظرفشویی، نصب کابینت، آببندی، هوابندی پنجره، نما، مخازه و ... استفاده کرد. چسب ماستیک و یا همانطور که گفتیم خمیر صرفاً جهت درزگیری سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  

نحوه استفاده از درزگیر سیلیکون ماستیک

درزگیری سرامیک، فاضلاب ها، شیشه، کاشی، نصب شیشه های دو جداره، آجر، سنگ، فلزات و ... از کاربردهای متفاوت این محصول می باشد. در نتیجه، چسب سییلیکون به چسب ماستیک ارجعیت دارد چرا که کارایی این محصولات بیشتر از چسب های ماستیک می باشد، علت این امر نیز به برخورداری از قابلیت چسبندگی و درزگیری سطوح مختلف باز می گردد. برای درزگیری پنجره upvc و پنجره آلومینیومی، ابتدا اطراف درز را با استفاده از نوار چسب کاغذی آماده درزگیری می‌کنیم، سپس در کارتریج را با کاتر برش می‌زنیم. درون گان چسب سیلیکون یا تفنگ چسب سیلیکون قرار می‌دهیم و در محل مصرف تزریق می‌کنیم. در زمان استفاده از درزگیر سیلیکون ماستیک باید سطح شیشه و فلز (بطورکلی درب و پنجره آلومینیومی، پنجره upvc) عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، گریس و جرم باشد. برای پاک کردن سطح مورد نظر می‌توانید از دستمال یا حوله مرطوب استفاده کنید. در مورد چسب سیلیکون ماستیک سیلیکونی حتما به این نکته دقت کنید که این درزگیر پس از اعمال شدن بر روی پروفیل upvc یا پروفیل آلومینیوم ظرف مدت کوتاهی لایه می‌بندد؛ که این لایه مقاوم، ضد آب و الاستیک با خاصیت جابجایی 10 الی 15 درصدی، برای طولانی مدت مقاوم در برابر رطوبت، آب و شرایط جوی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی سینک ظرفشویی آب بندی سینک ظرفشویی, عایق درزگیری سینک ظرفشویی

ماستیک ‌ها مزایای فراوانی دارند که همین موضوع باعث می ‌شود تا یکی از محصولات پرطرفدار در بحث ماستیک آب بندی باشند. کیفیت بالای آن و همچنین حفظ سطحی صاف و نرم باعث شده تا ماستیک به یکی از پرطرفدار ترین مواد آب بندی بتن در سطوح خارجی تبدیل شود. با وجود داشتن سطحی نرم و صاف، ماستیک‌ها در داخل مدل جامد و محکم خود را حفظ می‌کنند و آب بندی به نحو احسنت انجام می ‌شود. در سطوحی که در آن‌ ها از ماستیک استفاده شده است، دیگر نیازی به بتونه کاری نیست. هم چنین از ماستیک‌ ها به خاطر خاصیت آب بندی‌ شان می ‌توان در فضاهای خارجی مانند پشت بام یا حیاط نیز استفاده کرد؛ به طور آب بندی پشت بام و حیاط برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل آن‌ ها. همچنین ماستیک‌ ها تقریبا تنها مواد مناسب موجود برای استفاده در قسمت ‌هایی از ساختمان هستند که دماهای بالا یا پایین دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.