ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بکارگیری عایق‌ رطوبتی پایه نانو در استخر

بکارگیری عایق‌ رطوبتی پایه نانو در استخر : همانطور که می‌دانید استخرهای سیمانی از مواد سیمانی ساخته می‌شوند. در نتیجه نفوذ پذیری خیلی بالایی برای عبور آب دارند. به همین دلیل،  هدف اصلی از عایق بندی آنها، جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه و حفظ کیفیت و عمر مفید آن است. عایق بندی مناسب می‌تواند از آسیب‌های ناشی از رطوبت و آب، مانند خوردگی، ترکیدگی و تخریب سطح سیمانی جلوگیری کند و در نتیجه، هزینه‌های تعمیر و نگهداری را کاهش دهد. همچنین، عایق بندی به عنوان یک عامل حفاظتی در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد، همانند باران و یخبندان عمل می‌کند.  

بکارگیری عایق‌ رطوبتی پایه نانو در استخر

عایق استخر سیمانی همان طور که گفته شد بر اساس فرمولاسیون نانو ساخته شده است. لذا تفاوت بسیار زیادی با مواد قیری قدیمی که با حرارت آماده‌سازی می شوند دارد. به همین دلیل برای اجرای این رنگ ها شما نیازی به هیچ گونه حرارتی ندارید. فرمولاسیون جدیدی که برای این رنگ استخری پایه آب در نظر گرفته شده است کاربری آن را بسیار فراتر می برد. به طوری که علاوه بر استخرهای کوچک قابلیت استفاده در مخازن بزرگ ذخیره آب در حوزه کشاورزی و همچنین مخزن هایی که برای پرورش ماهی استفاده می‌شوند دارد. انعطاف پذیری رنگ استخری باعث می شود تا یک پوشش نسبتاً لاستیکی را به وجود آورد. در نتیجه شما نباید شاهد شکنندگی و پوسته شدن رنگ ها باشید. این رنگ ها در برابر نور مستقیم خورشید کاملا خنثی هستند. حال آنکه پوشش های قیری سنتی قدیمی در برابر نور آفتاب کاملاً شل می‌شوند و در بلند مدت حتی ممکن است نفوذ ناپذیری خود را از دست بدهند. علاوه بر سطوح سیمانی استخر ها قابلیت اجرا بر روی سطح های آجری و حتی فلزی را نیز دارند. لذا چسبندگی آنها برای این گونه سطوح نیز حفظ خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق اسخر نانو عایق اسخر نانو, عایق بندی استخر

این روش یکی از راهکارهای عایق جدید استخر محسوب می‌گردد و در مقابل نشتی‌های آب، بسیار عالی عمل می‌کند. برای ایجاد این عایق، تنها کافیست عایق رطوبتی نانو را با ملات سیمان مخلوط نموده و بر روی سطح سیمانی استخر بکشید. این عایق رطوبتی، نه تنها از نفوذ آب جلوگیری می‌کند، بلکه سطح سازه را در برابر گرد و خاک و خوردگی هم محافظت می‌نماید. این روش عایق‌بندی، مزیت‌های فراوانی دارد، از جمله آن می‌توان به طول عمر طولانی، محافظت از استخر در برابر اشعه فرابنفش، مقاومت بسیار بالا در برابر نوسانات دمایی و به حداقل رساندن هزینه‌ها اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد