ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت و هزینه آسفالت کاری در تهران کرج

قیمت و هزینه آسفالت کاری در تهران کرج : آسفالت ماده ای چسبناک و سیاه رنگ می باشد که شبه جامد است، ترکیبات آن شامل ماسه قیر و شن می باشد که در ساخت جاده ها، باند فرودگاه ها، و پشت بام ساختمان ها، زیر سازی، آسفالت محوطه، حیاط، کوچه و پارکینگ، خیابان و شیب بندی و… کاربرد دارد. اجرای آسفالت شامل مراحل آماده کردن سطح راه، حمل و پخش مخلوط آسفالتی و کوبیدن آن می باشد. از جمله عوامل موثر بر هزینه ی اجرای آسفالت کاری در کرج مساحت و متراژ مکان مورد نظر می باشد. به طور کلی محاسبه ی هزینه آسفالت کاری نیز مانند دیگر عایق ها بر مبنای پارامتر های متنوعی از قبیل: قیمت تراشه آسفالت، قیمت هر تن آسفالت، قیمت هر متر آسفالت انجام می شود.  

قیمت و هزینه آسفالت کاری در تهران کرج

توجه داشته باشید که برای تخمین قیمت اجرای آسفالت کاری در کرج باید به این نکته اساسی دقت کنید که برخی از اماکن میزان فضای کافی جهت به کار بردن تجهیزات و ماشین آلات سنگین را نداشته در نتیجه لازم است که شما اجرت نیروی انسانی آسفالت کار خود را زیاد کرده که در این صورت به طور قطع در هزینه های اجرایی آسفالت کاری نیز تاثیر گذار خواهد بود. همچنین در صورت به کار بردن تراشه آسفالت، شما باید قیمت تراشه آسفالت را هم به طور دقیق بدانید. از دیگر نکات مهم در محاسبه ی هزینه های مربوط به آسفالت کاری در کرج این است که آسفالت کاری محیط هایی با سطح صاف و یکنواخت نسبت به دیگر سطوحی که دارای شیب‌ و یا پستی و بلندی هستند، از قیمت اجرایی به مراتب کمتری برخوردار هستند و بالعکس هر چه سطح مورد نظر ناهموار تر باشد، دارای اجرت بیشتری می باشد. لازم به ذکر است که بدانید در پروژه های بزرگ و دارای مساحت زیاد، قیمت محوطه سازی و آسفالت کاری در کرج بر مبنای قیمت هر تن آسفالت تخمین زده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
آسفالت های گرم و سرد آسفالت های گرم و سرد, خرید انواع آسفالت

اجرای آسفالت خیابان در بسیاری از موارد توسط آسفالت گرم انجام می‌شود و می‌توان آن را به عنوان رایج‌ترین نوع آسفالت نام برد. مراحل اجرای این نوع آسفالت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • انجام زیرسازی و از بین بردن ناهمواری‌ها
  • پاشیدن یک لایه قیر بر روی سطح زیرسازی شده در مرحله دوم که با نام مرحله پریمکت شناخته می‌شود؛ هدف از این کار، آماده کردن شرایط کار برای اجرای نهایی آسفالت است.
  • ریختن یک لایه نازک قیر بر روی سطح آسفالت یا بتن در مرحله سوم که تک کت است؛ هدف از این کار، افزایش چسبندگی آسفالت است.
  • ریختن آسفالت گرم تحت دمای خاص و به صورت دستی یا مکانیزه بر روی سطح آماده شده
  • انجام غلتک زنی و فشرده‌سازی آسفالت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد