ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

محافظت از بتن در برابر اسیدها و مواد شیمیایی

محافظت از بتن در برابر اسیدها و مواد شیمیایی : بتن ماده ای بادوام و مقرون به صرفه است که در ساخت و سازهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال، بتن در برابر اسیدها و مواد شیمیایی خورنده آسیب پذیر است. قرار گرفتن در معرض اسید می تواند منجر به خوردگی، فرسایش و تخریب بتن شود که می تواند به سازه های بتنی آسیب جدی برساند و خطرات ایمنی را افزایش دهد. پوشش های ضد اسید راه حلی موثر برای محافظت از بتن در برابر اسیدها و مواد شیمیایی خورنده ارائه می دهند. این پوشش ها لایه ای محافظ روی سطح بتن ایجاد می کنند که از نفوذ اسید و سایر مواد شیمیایی به داخل بتن جلوگیری می کند. بتن به طور طبیعی در برابر اسیدها نفوذپذیر است و در معرض حمله اسیدها می تواند به سرعت تخریب شود. پوشش های ضد اسید برای محافظت از سطوح بتنی در برابر خوردگی اسید و افزایش دوام آنها به کار می روند.  

محافظت از بتن در برابر اسیدها و مواد شیمیایی

بتن یکی از پرکاربردترین مواد در صنعت ساخت و ساز است. این ماده کاربری های گسترده ای داشته و در برخی موارد در معرض تماس با مواد اسیدی می باشد. از آنجا که مواد تشکیل دهنده ی بتن ( آب،سنگ دانه، سیمان، افزودنی ها ) در برابر تهاجم اسید ها تاب چندانی ندارند، از همین رو سطوح بتنی که در معرض مواد اسیدی هستند باید به روش های مختلف محافظت گردند. یکی از مشکلات عمده و ناامید کننده، درک ناکافی از خطر خسارت ناشی از خوردگی می‌باشد. به طور مثال بعد از اجرای کفپوش اپوکسی پس از گذشت زمان کوتاهی از بهره برداری از واحد متوجه می‌شویم که سطوح سازه بتونی خورده شده و صدمه دیده است، اتفاقی که هیچ‌کس در مرحله طراحی اولیه به آن فکر نکرده است. خسارات به دلایل مختلفی به وجود می آید. به عنوان مثال یا اقدامات حفاظتی به طور کلی نادیده گرفته شده است و یا کافی و مناسب نمی‌باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بتن عایق بتن, ملات آب بندی بتن

کاشی ضد اسید دارای مقاومت‌های شیمیایی، مکانیکی و سایشی و حرارتی بسیار بالا و تخلخل بسیار پایین می‌باشد که جهت پوشش مخازن، کانال‌ها، پیت‌ها و کف‌های نگهدارنده و انتقال دهنده مواد شیمیایی خورنده طراحی و تولید شده است. کاشی‌های ضد اسید و قلیا به راحتی قابل شستشو بوده و گزینه مناسبی جهت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ، انبارها، نیروگاه‌ها، صنایع فلزی و متالوژی، صنایع لبنی، صنایع غذایی و دارویی، کارخانجات صنایع شیمیایی و مواد شوینده، کارخانجات تولید کود شیمیایی، کارخانجات تولید و بازیافت سولفور و اسید سولفوریک و صنایع مشابه که کفپوش در معرض ریزش اسید و یا باز قرار دارد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد