ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات پوشاندن درز انقطاع ساختمان در ارم

خدمات پوشاندن درز انقطاع ساختمان در ارم : برای جلوگیری از اسیب ساختمان ها یک فاصله 10 تا 30 سانتی بین دو ساختمان ایجاد میکنند که در صورت نشست و زلزله  فشار به ساختمان مجاور وارد نشود. این درز انقطاع پس از ساخت ساختمان باید بسته شود تا شهرداری مجوز سند و پایان کار را به شما بدهد. یکی دیگر از دلایل بستن درز انقطاع ورود کبوتر ها به داخل ان است که موجب ازار و اذیت ساکنین میشود.درز انقطاع اگر بسته نشود باعث ورود کبوتر و انواع حیوانات می شوند که زندگی را برای شما مشکل خواهند کرد. درز انقطاع موجود در ساختمان شما باعث زشت شدن ساختمان خواهند شد که بستن ان این مشکل را برطرف خواهد کرد.  

خدمات پوشاندن درز انقطاع ساختمان در ارم

برای پوشاندن درز انقطاع ساختمان لازم نیست که حتما جنس مواد با جنس نمای ساختمان یکسان باشد. برای مثال استفاده از آجر برای پوشاندن این درزها مناسب نیست زیرا امکان ایجاد بازشوندگی و جابجایی ساختمان جهت پوشش درزها را فراهم نمی‌کند. بهترین و پرکاربردترین مواد برای پوشاندن درز انقطاع ساختمان با نماهای مختلف اعم از سنگ، آجری، سیمانی و … پروفیل‌های لاستیک‌دار و آلومینیومی و ورق‌های پلی کربنات و گالوانیزه هستند. توجه داشته باشید در انتخاب مواد برای پوشاندن درز انقطاع ساختمان حتما به نوع نما توجه داشته باشید زیرا نوع نما می‌تواند در سبک یا سنگین شدن بورت ساختمان تاثیر داشته باشد و در نهایت با تغییر وزن ساختمان‌ها در محل اتصال سازه‌ها نشست ایجاد شود. جهت اطلاع از فروش محصول ب شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق آب بندی و درزگیر عایق آب بندی و درزگیر, مواد آب بندی نانو

به دلیل اینکه تعمیر و یا تعویض مصالح آب‌ بند‌ کننده‌ی درز انقطاع بسیار زمان بر و پرهزینه می‌باشد این مصالح باید دارای خاصیت ارتجاعی بوده تا در هنگام بروز زلزله، طوفان‌های سهمگین، باد شدید و سایر تنش‌ها دچار آسیب دیدگی یا پارگی نشوند و خاصیت آب‌بندی خود را در طول عمر سازه حفظ کنند. برای عایق‌بندی رطوبتی درزهای انقطاع از انواع مصالح فلزی، لاستیکی و پلاستیکی استفاده می‌ شود. ایجاد درزهای انبساطی در کف های بزرگ، یکی از ارکان مهم در کف سازی می باشد و بتن ریزی یکپارچه و کف های بزرگ منطقی نیست و به طور قطع کف اجرا شده، دچار ضعف سازه ای و ترک خوردگی خواهد شد . از این رو می بایست کف های بزرگ را به قطعات کوچکتر تقسیم نمود و پس از انجام قالب بندی ، بتن ریزی نمود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد