ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

علائم نم زدگی سرویس بهداشتی و رفع آنها

علائم نم زدگی سرویس بهداشتی و رفع آنها : امروزه استفاده از مواد نانو برای آب بندی تمامی سطوح از جمله آب بندی انواع پشت بام، آب بندی پشت بام موزاییکی، آب بندی سطوح چوبی خام و رنگ شده، آجری، آب بندی نمای ساختمان ،و همینطور سرویس بهداشتی متداول شده است. مواد نانو جایگزین ایزوگام و قیر شده است و دردسرهای مربوط به آن را ندارد و سطوح را بدو ن هیچ گونه آلودگی و کثیفی و حتی تخریب، آب بندی می کند و نم و رطوبت را از بین می برد و سطوح ساختمانی همچون توالت، حمام و آشپزخانه را عایق کاری می کند. روش سنتی بسیار هزینه بر و زمان بر است و حتی ممکن است اثر گذاری طولانی مدتی را نداشته باشد. از این جهت استفاده از مواد نانو به عنوان عایق سرویس بهداشتی، یکی از اصولی ترین و بهترین روش ها است. در این روش، نیازی به تخریب سرویس بهداشتی، داشتن تخصص و دانش فنی بالا و صرف زمان و هزینه زیاد نیست. عایق سرویس بهداشتی و حمام را می توان هم در زمانی که تازه می خواهیم کار آب بندی را انجام دهیم و سطح دچار مشکل نیست، انجام دهیم و هم زمانی که کار از کار گذشته است و سطوح دچار نم و رطوبت شده است می توانیم کار آب بندی با مواد نانو را انجام دهیم.  

علائم نم زدگی سرویس بهداشتی و رفع آنها

برای رفع نم سرویس بهداشتی در ابتدا باید بتوانید مشکل را تشخیص دهید. از مهم‌ترین علائمی که نشان‌دهنده مشکلات نم زدگی سرویس های بهداشتی است می‌توان به تغییر رنگ کاشی، پوست‌پوست شدن دیوار، ترشح بوی نم و رطوبت و لق شدن کاشی اشاره کرد. وجود لکه‌های قهوه‌ای تا زرد نشان از نم زدگی سرویس بهداشتی خبر می‌دهد. پس از اینکه این علائم را مشاهده کردید، باید سریع دست به کار شوید. عایق نانو یک عایق مایع و بدون رنگ است. این عایق بعد از استعمال بر روی سطوح سرویس بهداشتی، از بندکشی کنار کاشی رد شده و به سطح زیرین سرویس بهداشتی می‌رسد. عایق نانو بر روی ملات زیرسطح، واکنش شیمیایی نشان داده و باعث آب بندی بافت‌های مولکولی می‌شود. عایق سرویس بهداشتی با استفاده از عایق نانو یکی از بهترین روش‌ها برای آب بندی سرویس بهداشتی بدون تخریب است.
عایق نانو از نفوذ میکروب و کثیفی به زیر کاشی جلوگیری می‌کند، در برابر شوینده‌های اسیدی مقاومت بالایی دارد و باعث افزایش طول عمر کاشی‌ها می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سرویس بهداشتی عایق سرویس بهداشتی, عایق های رطوبتی سرویس

چه عواملی باعث نم زدگی سرویس بهداشتی می ‌شود؟

  • شکستگی دریچه
  • شکستگی اتصالات
  • فرسوده شدن لوله‌ها
  • ترکیدن لوله‌ها
  • نشتی لوله فاضلاب
  • استفاده از لوله و اتصالات معیوب و غیراستاندارد
  • عدم رعایت نکات کافی در هنگام نصب لوله
  • نبود بست محکم برای اتصال قوی لوله‌ها
  • اجرای عایق بندی غیراصولی
  • استفاده از مصالح آب بندی باکیفیت پایین یا غیراستاندارد
  • پوسیدگی لوله‌ها
  • حرکات سازه ساختمان (بر اثر بارگذاری یا باربرداری ساختمان)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد