ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تفاوت نانو نما با رزین نما در ساختمان

تفاوت نانو نما با رزین نما در ساختمان : مواد نانو آجر نما از محصولات مهم نانو نما ساختمانی است. آجر یکی از پر استفاده ترین مصالحی است که در  نما کشور ما استفاده می‌شود و به علت داشتن منافذ زیاد و جذب آب بالا، در برابر انواع آلودگی‌ها و شرایط جوی، دچار آسیب می‌شود و به مرور زمان، با بارش باران های اسیدی و حل شدن آلودگی‌ها در آب باران و ایجاد شره، به مرور زمان، کثیف و فرسوده می‌شود.  نانو آجر نما ساختمان یک محصول کلوئیدی و کاملا ضد آب است . این محصول از لاتکس ها و رزین هایی با پایه سیلیکونی تولید می شود لذا خواص ضد آبی و آبگریزی عالی دارد.  

تفاوت نانو نما با رزین نما در ساختمان

شاید به اشتباه تصور شود که عایق های نانو یک نوع رزین محافظ برای آجر هستند . رزین کاملا با نانو آجر نما متفاوت است . رزین یک پوشش است که با رقیق سازی در دو مرحله به همراه پرایمر استفاده می شود. در انتهای اجرا شاهد ایجاد یک لایه یا فیلم روی آجر یا سنگ هستیم که همین لایه مقاومت مکانیکی آجرو ماندگاری پوشش را کاهش می دهد . کیفیت رزین به مراتب پایین تر از عایق های تخصصی نانو برای اجر نما ساختمان است. نانو آجر با ویژگی های فوق العاده خود یک پوشش مناسب برای انواع آجر نما ساختمان محسوب می شود . ویژگی های نظیر , ضد آب بودن , خاصیت خود تمیز شوندگی , آبگریزی آجر , عایق سازی سطح آجر نما , جلوگیری از ایجاد شوره روی آجر, جذبی کریستالی بدون ایجاد لایه اضافه روی آجر نما نانو الوتکس را به یک پوشش بی نظیر بدل کرده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش نانو آجر نما پوشش نانو آجر نما, آب بندی نمای ساختمان

نانو آجر نما درست مثل یک محافظ، پوششی را روی سطح آجر ایجاد می‌کند و از چسبیدن مواد مختلف به نمای ساختمان و آسیب دیدن نما در شرایط آب‌ و هوایی مختلف جلوگیری می‌کند. به همین منظور امروزه برای جلوگیری از این مشکلات از اسپری نانو آجر آبگریز استفاده می‌کنند؛ زیرا عایق رطوبتی بسیار خوبی است و از نفوذ گرد و غبار به عمق آجر جلوگیری می‌کند. در برابر باران‌های اسیدی و محلول‌های قلیایی مقاوم است و همچنین باعث افزایش طول عمر و دوام آجر می‌شود و در نهایت نمای ظاهری ساختمان را حفظ می‌ کند. نانو آجر نما از پیشرفته ترین فناوری های نانو می باشد، برای محافظت و نگهداری از انواع آجر نمای ساختمان از جمله آجر نسوز، آجر قزاقی و آجر دکوراتیو به‌ کار می‌رود تا با ضد آب کردن آجر، در برابر غبار، رطوبت، شوره، کپک و رنگ پریدگی از آن محافظت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.