ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیر های مصرفی امولسیونی در آسفالت کاری

قیر های مصرفی امولسیونی در آسفالت کاری : آب و قیر با یکدیگر مخلوط نمی­ شوند، اما تکنولوژی ساخت قیر امولسیون این فرآیند را امکان­ پذیر می کند که درصد متنابهی از قیر در فاز پیوسته آب پراکنده گردد. ترکیبی به نام امولسیفایر، ذرات قیر را به طور باردار (بار الکتریکی) در فاز پیوسته آب معلق و پایدار نگه می­دارد. در این مخلوط، قیر در آب حل نمی شود بلکه بصورت گلبول هایی بسیار ریز در آب شناور می­ گردد. در برخی موارد امکان دارد همراه با امولسیفایر، ماده پایدار کننده نیز استفاده شود. قیر امولسیون عمدتاً از نوع امولسیون های روغن در آب می باشند که قیر در فاز آب پراکنده می­ باشد. در این نوع قیر امولسیون، مقدار قیر بستگی به کاربرد آن دارد که معمولاً از حداقل ۵۵ درصد تا حداکثر ۶۵ درصد تغییر پیدا می­ کند. 

 

قیر های مصرفی امولسیونی در آسفالت کاری

بیشتر قیر های مصرفی در دمای معمولی حالت نیمه جامد و خمیری دارند و برای استفاده در عملیات آسفالت کاری نیاز به گرم کردن و روان سازی و کم کردن گرانروی آن می باشد که بتوان لا یه ی نازکی از آن را به صورت پاششی بر روی زمین پخش کرد. اگر عملیات گرم سازی انجام نشود، قیر به حالت سیال در نمی آید و عملا کار با آن غیر ممکن می شود. اما اگر عملیات راه سازی در مناطق دور افتاده و صعب العبور باشد، رساندن تجهیزات قیر گرم کن و لوازم و متعلقات آن بسیار دشوار است و مقرون به صرفه نمی باشد. بنا بر این با قیر امولسیون به راحتی در دمای پایین تر می توان عملیات راه سازی را بدون نیاز به گرم کردن در هر منطقه ای انجام داد. در ضمن در بارندگی ها نیز قادر هستیم به عملیات آسفالت کاری ادامه دهیم چون ورود رطوبت و آب به داخل امولسیون و مصالح آن، نه تنها مشکل وخرابی در آن ها ایجاد نمی کند بلکه باعث چسبندگی بهتر بین قیر و مصالح و بهبود عملکرد آسفالت نیز می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

تفاوت محلول و امولسیون تفاوت محلول و امولسیون, عایق های امولسیونی

به طورکلی، قیرهای امولسیون به دو روش اصلی آسیاب کلوییدی و مخلوط سریع تولید می‌شوند. اختلاف اساسی آن‌ها این است که در روش آسیاب کلوییدی، امولسیون به طور مداوم تهیه می‌شود. در مقابل اما روش مخلوط کن سریع، امولسیون در تعدادی ظروف مجزا تهیه می‌شود. امولسیون قیری کاتیونیک که دارای بار الکتریکی مثبت به مصالح سنگی شامل ترکیبات سیلیسی و کوارتز که بار الکتریکی منفی دارند بهتر می چسبد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.