ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش های اجرای عایق بام سفید نانو

روش های اجرای عایق بام سفید نانو : عایق بام سفید یک نوع عایق است که بر روی سطح بام اعمال می‌شود تا از جذب حرارت خورشید و انتقال آن به داخل ساختمان جلوگیری کند. عایق بام سفید عمدتاً از مواد با پوشش رنگ سفید تشکیل شده است و قادر به منع جذب نور خورشید و تابش حرارتی آن است. این نوع عایق به دلیل رنگ سفید خود، نور خورشید را منعکس کرده و سطح بام را خنک نگه می‌دارد. عایق سفید یا بام سفید نوعی عایق رطوبتی حرارتی به شمار می آید که از نفوذ آب و رطوبت به سطح جلوگیری می کند و با انعکاس نور خورشید مانع گرم شدن سطح می گردد. روش های سنتی عایق کاری بسیار وقت گیر و پر زحمت می باشند، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی قابل استفاده هستند که نه تنها عمر سقف را طولانی تر می کنند، بلکه به راحتی قابل اجرا می باشند.  

روش های اجرای عایق بام سفید نانو

یکی از این روش ها استفاده از عایق سفید است که سطحی یکدست و مقاوم در برابر تغییرات جوی بر روی پشت بام منزل شما ایجاد می کند. این عایق پوششی جایگزین برای انواع عایق سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد اکریلیک و پلیمری تولید می شود. از این عایق در آب بندی کلیه سطوح از جمله پشت بام، بام سبز، سرویس های بهداشتی، حمام، پی ساختمان، استخرها، آسفالت، انواع ایزوگام، سطوح بتنی و سطوح چوبی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اپوکسی مخصوص پشت بام اپوکسی مخصوص پشت بام, رزین اپوکسی

کاربردهای ایزوگام سفید بام به شرح زیر می باشد:

  • آب بندی سقف
  • حمام و توالت
  • پوشش قیر و ترمیم آسفالت
  • عایق بندی باغ و استخر
  • پوشش سقف
  • نمای دیوار و ساختمان
  • سوله‌ها و مرغداری‌ها
  • گنبد مساجد.

عایق سفید به‌گونه‌ ای طراحی و تولید شده که کمتر دچار آسیب و شکستگی می‌شود؛ همچنین در برابر عوامل جوی، مقاومت بسیار خوبی دارد. نگهداری از این عایق، کار ساده‌ای بوده و در کاهش هزینه‌ها نیز نقش پررنگی خواهد داشت. ساختار این عایق به‌گونه‌ای است که برخلاف عایق‌های سنتی و قدیمی، هیچ‌گونه گردوخاک و سنگریزه‌ای به خود جذب نکرده و به صورت یک پوشش پیوسته می‌ماند. مواد آکریلیکی و پلیمری موجود در این عایق، باعث می‌شوند که از خاصیت سرمایشی برخوردار باشد و در برابر تغییرات دمایی و گرمای شدید خورشید مقاوم بوده و گرما را به خود جذب نکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.