ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

آب بندی دیواره استخر با مواد نانو در گوهردشت

آب بندی دیواره استخر با مواد نانو در گوهردشت : اگر شما نیز در خانه یا ویلای شخصی‌تان قصد ساخت و نگهداری از یک استخر را دارید یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید آب بندی دیواره استخر است. استخر‌ها محل جمع آوری و نگهداری حجم بسیار بالایی از آب هستند و مصالحی که در دیواره آن‌ها استفاده می‌شود و آخرین لایه دیواره آن‌ها به گونه‌ای است که امکان نفوذ آب را داراست. از این رو برای اینکه استخر تحت تاثیر این رطوبت مقاومت و شکل خود را از دست ندهد و تا سال‌ های طولانی با همان کیفیت اولیه باقی بماند باید دیواره‌های آن آب بندی شوند.  

آب بندی دیواره استخر با مواد نانو در گوهردشت

آب بندی دیواره استخر به روش‌هایی گفته می‌شود که برای جلوگیری از نفوذ آب داخل دیواره‌های استخر و به نحوی عایق بندی استخر آب بندی استخر گفته می‌شود. نفوذ آب به دیواره سیمانی استخر و ماندن این رطوبت در دیواره باعث رشد انواع قارچ و کپک و همچنین آسیب‌های جدی به دیواره می‌شود که باید از بروز آن جلوگیری به عمل آید. عایق کاری دیواره استخر باید به محض ساخت آن و پایان کار دیواره‌ها انجام شود و پس از آن استخر از آب پر شود. تمامی بخش‌های استخر از جمله لبه‌ها، کف و دیواره‌ها باید عایق ضد آب شوند و هیچ بخشی نباید باز بماند. زیرا نفوذ رطوبت به یک نقطه کوچک می‌تواند رطوبت را به بخش‌های دیگر نیز منتقل کند. عایق رطوبتی نانو استخر یکی از انواع مختلف این محصول است این نوع عایق وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را برعهده دارند و از انواع مختلفی تشکیل شده است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم، یکی از ویژگی های مثبت این نوع عایق این است که می توان در هر مرحله از ساخت استخر از آن استفاده کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید عایق استخر خرید عایق استخر, انواع عایق های استخری

در بسیاری از عایق بندی استخر با این حال که عایق های مختلف استفاده شده کیفیت بالایی داشته ولی چون که استفاده صحیح و دقت کافی در کار نشده نتیجه مطلوب برای کارفرما به همراه نداشته است پس بنابراین باید برای اجرای عایق بندی استخر، شرایط محیطی، شناخت سازه هیدرولیکی و چگونگی استفاده از متریال مورد نیاز باید مورد توجه واقع شود .عایق استخر قابلیت ارتجاعی و چسبندگی بالایی دارد و از مقاومت بالایی در برابر محلول های شیمیایی برخوردار می باشد. این رنگ ها امروزه جزو مطمئن ترین عایق های رطوبتی بر پایه نانو محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.