ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین فوم الاستومری عایق آکوستیک لوله کرج

بهترین فوم الاستومری عایق آکوستیک لوله کرج : از عایق های دیگری که می توان برای لوله ها استفاده کرد، عایق الاستومری است. از سری فواید استفاده از این فرآورده می توان به عمر مفید، سازگاری با محیط زیست، مقاومت در برابر خوردگی و سرعت نصب بالای آن اشاره کرد. علاوه بر آن این عایق قابل استفاده در انواع شرایط آب و هوایی است. از دیگر راهکارهایی که می توان برای کاهش صدا مورد استفاده قرار داد، عایق صوتی لوله های فاضلاب با فناوری نانو است. آن چه که در ساخت این گونه لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد، نانو رس است. این ماده از ابعاد بسیار کوچکی برخوردار بوده و دسترسی به آن آسان است، از این رو استفاده از آن در فناوری نانو زیاد به چشم می خورد.  

بهترین فوم الاستومری عایق آکوستیک لوله کرج

این لوله ها دارای سه لایه است. جنس لایه داخلی لوله های ساخته شده با کمک فناوری نانو UL، پلی ویلین کلراید بوده که از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و حرارت بالا برخوردار است. لایه میانی هم از مواد معدنی و نانو تشکیل شده است. این بخش مهم ترین بخش تشکیل دهنده لوله بوده و خاصیت عایق صوتی لوله های فاضلاب هم مربوط به همین لایه است. این بدان معنبوده که استفاده از مواد معدنی نقش به سزایی در عملکرد این عایق دارد. UL که در لایه خارجی لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد، باعث محافظت لوله در برابر ضربه و خوردگی می شود. این فوم ها ضد رطوبت بوده و مانع از نفوذ آب می شوند. به همین سبب از پوسیدگی و زنگ زدن لوله ها جلوگیری می کنند. این فوم ها در دمای منفی 35 درجه سانتی گراد تا مثبت 90 درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشند. این فوم ها همچون فوم های الاستومری در برابر عوامل مخرب شیمیایی و محیطی مقاوم می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله عایق کاری لوله, عایق بندی انواع لوله ها

فوم پلی اتیلن ترکیبی از پلی اتیلن و حباب های ریز هوا می باشد. این محصول به علت خواص فیزیکی و شیمیایی خود می تواند به عنوان یک عایق مناسب برودت ، حرارت ، رطوبت و صوت عمل نماید. از سوی دیگر خاصیت ارتجاعی این محصول موجب می گردد که بتوان از فوم پلی اتیلن به منظور بسته بندی محصولات ، کالا و اجناس استفاده نمود. همچنین وقتی لوله ها در کف یا سقف عبور می کنند با وجود فوم نسبت به سردی و یا گرمی محیط اطراف خود واکنش کمتری را بروز می دهند. شایان ذکر است فوم های پلی اتیلن که امروزه جایگزین پشم شیشه شده اند جهت استفاده بر روی لوله های فلزی موتور خانه مناسب نخواهند بود و اگر حرارت بالا باشد اگر چه نخواهد سوخت اما مواد در هم فشرده خواهند شد و در موتور خانه ها بهترین مورد استفاده همان پشم شیشه و متقال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.