ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پوشش های محافظتی ضد خوردگی در ارم

خرید پوشش های محافظتی ضد خوردگی در ارم : ساختمان و تجهیزات نصب شده در واحدهای تولید مواد شیمیایی بایستی در برابر مواد خورنده حفظ شوند ،بتون و فولاد در اثر تماس با این مواد و عوامل سخت محیطی ,دچار فرسایش می شوند .اجرای سیستم کاشی و سرامیک ضد اسید یکی از روشهای مناسب حفاظت سطوح به مدت طولانی در برابر عوامل خورنده محیط می باشد . خصوصیات عالی در محصولات نانو رنگ ضد خوردگی باعث پر فروش شدن این محصولات شده است. رنگ های نانو با خاصیت انعطاف پذیری بالای خود می توانند تمامی ترک ها پر کنند. با نفوذ کامل این رنگ ها بر روی سطوح امکان ایجاد خش وجود نخواهد داشت. همین ویژگی در کنار چسبندگی عالی رنگ های نانو می تواند از نفوذ رطوبت یا آب به سطوح جلوگیری کند. در مجموع این ویژگی ها می تواند به عنوان مزایای عالی رنگ های نانو را به رنگ های ضد خوردگی دائم مبدل سازد.  

خرید پوشش های محافظتی ضد خوردگی در ارم

این محصول پوشش ضد خوردگی یکی از مقاوم ترین عایق های رطوبتی، آببندی و کفپوش صنعتی ساختمانی است که نسبت به سایر عایقها و پوشش صنعتی نظیر کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان استقامت بالاتری دارد. همچنین بسیار محکم بوده و از انعطاف پذیری بسیار زیاد و مقاومت مکانیکی بالایی برخوردار است.‌ به همین دلیل پوشش های ضد خوردگی پلی اوره بیشتر برای عایق کاری کفپوش های ساختمان به کار می‌روند. البته می‌توان این نوع پوشش های یکدست و محکم را به عنوان پوشش های محافظتی در قسمت‌های مختلف ساختمان هم استفاده کرد. چون پوشش های پلی اوره یا همان پلی یوریا در برابر تماس با مواد شیمیایی مقاوم هستند از طرفی به سادگی تمیز می‌شوند، آنتی باکتریال، آنتی ریشه در کف روف گاردن ها و آنتی یووی و تا حد زیادی با محیط سازگاری دارند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد خوردگی عایق ضد خوردگی, پوشش ضد خوردگی سطوح

مزایای استفاده از پوشش های ضد خوردگی :

خوردگی به میزان بسیار زیادی عملکرد سطح جسم را تحت تأثیر قرار می دهد، به عبارتی استفاده از پوشش ضد خوردگی در بعضی از صنایع، موردی به شدت ضروری محسوب می شود. همچنین از آنجا که پوشش های ضد خوردگی قیمت بالایی ندارند، استفاده نکردن از آنان زیان بار است. چرا که کاربرد آنان با توجه به قیمتشان بسیار زیاد است.

در ادامه به خلاصه ای کلی از مزایای این عایق های خوردگی خواهیم پرداخت:

  • محافظت از سطح در برابر خوردگی، سایش، رطوبت، ضربه و دیگر آسیب های احتمالی
  • چسبیدن به انواع سطوح بتنی، فلزی، کامپوزیتی و چوبی به دلیل داشتن استحکام مکانیکی و قدرت چسبندگی بالا
  • قابل استفاده به عنوان درزگیر به دلیل بالا بودن انعطاف پذیری پوشش ضد خوردگی
  • پایین بودن قدرت جذب و بالا بودن مقاومت در برابر حرارت و حریق
  • دارا بودن قابلیت اسپری شدن و خشک شدن سریع پس از اسپری.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.