ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

ضد آب کردن و حفاظت از سطح‌ بتن با عایق قیر

ضد آب کردن و حفاظت از سطح‌ بتن با عایق قیر : محافظت از مقاطع بتنی که در مجاورت خاک قرار دارند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . خاک حاوی یون های مخرب شیمیایی و سولفاتها است که در صورت عدم محافظت مناسب از سطوح بتنی ، احتمال نفود عوامل مخرب به داخل سازه و آسیب دیدن به مقطع بتنی وجود دارد. بهترین زمان برای محافظت از بتن در برابر عوامل مخرب شیمیایی، همان ساعات اولیه اجرای بتن می باشد ، زیرا بتن در حالت خمیری تمایل فراوانی به از دست دادن آب دارد و همچنین ممکن است در تماس با مقاطعی باشد که جاذب آب باشند و آب اختلاط بتن ، قبل از شرکت در فرآیند هیدراسیون، کاهش یابد که این امر موجب بروز ترک های سطحی و یا در پاره ای مواقع ایجاد ترک های عمقی خواهد شد .  

ضد آب کردن و حفاظت از سطح‌ بتن با عایق قیر

عایق امولسیونی قیری یک نوع عایق است که بر پایه قیر و امولسیون آب قیر تولید می‌شود. این عایق عموماً برای ضد آب کردن و حفاظت از سطح‌ های مختلف از جمله سقف‌ها، دیوارها، پشت بام‌ها و سطوح بتنی استفاده می‌شود.  این امر به دلیل جمع شدگی و ایجاد انقباض و اُفت حجمی ملات اتفاق می افتد . این ترک ها بهترین راه برای نفوذ یون ها و عوامل شیمیایی مخرب و سولفاتها به داخل بتن هستند که در نتیجه، خوردگی میلگرد در شبکه میلگردی را به دنبال خواهد داشت و به مرور زمان، آسیبهای جدی به سازه وارد خواهد شد. برای رفع این مشکل و محافظت از بتن تازه در برابر نفوذ عوامل مخرب محیطی و همچنین عایق نمودن سطح بتن جهت از دست دادن آب کمتر، از محصول پرایمر امولسیونی (قیری) که بر پایه قیر و رزین های اصلاح شده فرموله شده ، استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت قیر پلیمری قیمت قیر پلیمری, عایق قیری پلیمری

مزایا عایق امولسیونی قیری :

  • ضد آب: از نفوذ آب و رطوبت به سطوح بتنی و فلزی جلوگیری می‌کند و سازه را در برابر خرابی‌های ناشی از رطوبت حفظ می‌کند.
  • انعطاف‌پذیر: دارای انعطاف‌پذیری بالا است که به سازه اجازه می‌دهد در برابر تغییرات دما و حرکات سازه‌ای انعطاف پذیر باشد.
  • چسبندگی: دارای چسبندگی قابل توجهی به سطوح مختلف مانند بتن، فلز، سرامیک و آجر است.
  • مقاومت شیمیایی: مقاوم در برابر یون‌های مخرب شیمیایی موجود در خاک و آب است.
  • استحکام مکانیکی: دارای استحکام مکانیکی بالا است که سازه را در برابر فشار، کشش و خمش محکم می‌کند.
  • سهولت اجرا: به راحتی با استفاده از قلموی رنگ پلاستیک یا پیستوله قیر پاش بر روی سطح اجرا می‌شود.
  • اقتصادی: نسبت به سایر روش‌های عایق‌کاری دارای هزینه کمتر و بازدهی بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.