ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نمایندگی انواع عایق های امولسیونی قیری کرج

قیر در دمای محیط به حالت تقریباً جامد است و برای استفاده در راهسازی باید به حالت روان در آمده تا بتواند کاملاً مصالح سنگی را آغشته نماید. برای این امر روش متداول و مناسب گرم کردن قیر، مصالح سنگی، مخلوط نمودن آن ها در کارخانه آسفالت،حمل به محل، پخش و کوبیدن آن در سطح راه است. اما از آنجا که دسترسی به کارخانه های آسفالت محدود بوده و به خصوص برای مناطق دور افتاده و کوهستانی فراهم نمودن امکانات و ماشین آلات برای پخش آسفالت گرم عملاً مقدور نمی باشد، نیاز به تهیه آسفالت مناسبی که بتوان آن را از قیر و مصالح سرد تهیه نمود کاملاً محسوس است.  

نمایندگی انواع عایق های امولسیونی قیری کرج

یک راه برای به حالت روان در آوردن قیر، افزودن مواد سبک نفتی به عنوان حلال به آن است که پس از پخش نمودن آن در راه و اختلاط با مصالح سنگی این مواد جدا شده و قیر بر جای می ماند. اما با این روش علاوه بر مصرف مواد نفتی با ارزش، اجرای کار الزاماً باید در محیط و مصالح غیر مرطوب انجام گیرد تا چسبندگی قیر و مصالح سنگی تامین گردد. قیر در دمای محیط به حالت تقریباً جامد است و برای استفاده در راهسازی باید به حالت روان در آمده تا بتواند کاملاً مصالح سنگی را آغشته نماید. برای این امر روش متداول و مناسب گرم کردن قیر، مصالح سنگی، مخلوط نمودن آن ها در کارخانه آسفالت،حمل به محل، پخش و کوبیدن آن در سطح راه است. اما از آنجا که دسترسی به کارخانه های آسفالت محدود بوده و به خصوص برای مناطق دور افتاده و کوهستانی فراهم نمودن امکانات و ماشین آلات برای پخش آسفالت گرم عملاً مقدور نمی باشد، نیاز به تهیه آسفالت مناسبی که بتوان آن را از قیر و مصالح سرد تهیه نمود کاملاً محسوس است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره تماس ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید .
انواع عایق قیری انواع عایق قیری, عایق رطوبتی قیر

قیر امولسیون ساز در این روش در اثر فعل و انفعالات شیمیایی که بین ملح قلیایی موجود در آب و مواد اسیدی موجود در قیر صورت میگیرد به وجود می آید. کیفیت قیر امولسیون که با روش مخلوط کن سریع تهیه می گردد بستگی زیادی به جنس و ترکیبات شیمیایی قیر اولیه دارد. اندازه گلبول های قیر امولسیون به دست آمده در این روش بین ۱ تا ۱۰ میکرون بوده و قیر امولسیون حاصل در مقایسه با روش دیگر کاملا یکنواخت نمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.