ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات آب بندی تراس ساختمان با مواد بیرنگ

خدمات آب بندی تراس ساختمان با مواد بیرنگ : آب بندی و عایق کاری ساختمان و استخر با عایق نانو در نور با عایق های نانو این محصولات جایگزین عایق های سنتی هستند و با توجه نم و رطوبت بالا در شمال در این عایق ها ریسک نشت آب وجود ندارد و میتوان جاهایی از ساختمان مثل پشت بام سنگ کاری شده و موزاییکی و نما های سنگی و کف تراس و سرویس های بهداشتی را به صورت کاملا بی رنگ و بدون تخریب صد درصد آب بند کرد از جمله مزیت هایی عایق کاری نما و پشت بام با این عایق ها علاوه بر عایق رطوبت بودن عایق حرارت نیز می باشد و زیبایی منحصر به فرد به نما و پشت می دهد که دیگر نیازی به سنگ کاری نمی باشد و می توان جایگزین موزاییک پشت بام گردد. عایق کاری استخر با این محصولات باعث آب بندی صد درصد استخر می شود عایق استخری نانو در شمال عایق فشار منفی و فشار مثبت می باشد و این عایق ها با مش PVC اجرا می شوند و در برابر ترک ها و نشست های استخر مقاوت دارد.  

خدمات آب بندی تراس ساختمان با مواد بیرنگ

 آب بندی تراس یکی از فعالیت های مهم آب بندی می باشد که در برخی موارد پس از کاشی کاری ، نصب سرامیک و یا سنگ بر روی تراس نیاز به آب بندی پیدا می شود. در اینگونه موارد احتمالا به عایق زیر کف پوش که می تواند از هر جنسی مانند موزاییک ، سنگ و یا کف پوش های دیگر باشد، آسیب رسیده و تراس از آب بندی خارج می شود. آب بندی تراس با مواد گوناگونی انجام می شود ، در برخی از موارد نیاز به این است که بدون تخریب تراس یعنی بدون تخریب کاشی و سرامیک و سنگ و یا سایر کف پوش هایی که بر روی تراس کار شده است ، تراس را آب بندی نمایند. در این هنگام آب بندی تراس بدون تخریب انجام می شود ، یعنی آب بندی طوری انجام می شود که سطح تراس و بالکن آسیب نبیند و یا کمترین آسیب را ببیند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق موزاییک تراس عایق موزاییک تراس, چسب آب بندی انواع موزاییک

عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.