ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات بهسازی راه ها با انجام آسفالت حفاظتی

خدمات بهسازی راه ها با انجام آسفالت حفاظتی : آسفالت حفاظتی به عنوان یک روش مهم و مؤثر در افزایش عمر مفید جاده‌ها در نظر گرفته می‌شود. این روش، به‌طور خلاصه، شامل اعمال مخلوط‌های خاص در قیرپاش به سطح جاده‌ها به منظور حفاظت و تقویت آنها می‌شود. در ادامه احمدی خیبردرمورد آسفالت حفاظتی به عنوان یک روش مهم در افزایش عمر مفید جاده‌ها  توضیح می دهد:آسفالت حفاظتی یک روش پیشگیرانه است که به منظور حفظ و بهینه‌سازی سطوح جاده‌ای اجرا می‌شود. این روش شامل اعمال مخلوط‌های خاصی به سطح جاده‌ها به منظور مقاومت در برابر عوامل فرسودگی و خرابی‌آور می‌شود. آسفالت های حفاظتی نه تنها به تأخیر از پیش روندهای فرسودگی سطوح جاده‌ای کمک می‌کند. بلکه همچنین به افزایش عمر مفید جاده‌ها، کاهش هزینه‌ های نگهداری، و افزایش ایمنی رانندگان منجر می‌شود.  

خدمات بهسازی راه ها با انجام آسفالت حفاظتی

رویه های آسفالتی را که به مرور زمان اکسیده و فرسوده شده، ولی نواقص اساسی و سازه ای ندارند، می توان با آسفالت حفاظتی و با صرف هزینه کمتری بهسازی کرد. انجام آسفالت حفاظتی در این موارد و بعد از عملیات اصلاحی و ترمیم از قبیل لکـه گیـری، درزگیـری تـرک هـا، تسـطیح فـراز و نشیب ها و سایر تعمیرات سطحی، قابلیت خدمت دهی را افزایش می دهد و علاوه بـر آن سـطح یکنـواختی را بـرای رویـه راه تـأمین می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد حفاظتی آسفالت سرد حفاظتی, آسفالت سرد S500

موارد استفاده آسفالت های سطحی (حفاظتی):

از کاربردهای آسفالت سطحی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد و بایستی مورد توجه قرار گیرد.
• برای زنده کردن لایه های فرسوده، رویه هوازده و عریان شده از آسفالت های حفاظتی یک یا چند لایه استفاده می شود.
• آسفالت سطحی باید از لحاظ اقتصادی برای تمامی فصول و از لحاظ سبک و سنگین بودن ترافیک مورد بررسی قرار گیرد.
• تامین یک لایه ضد آب که باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت به لایه های زیرین شود حائز اهمیت است.
• در آسفالت های قدیمی که دارای ترک های سازه ای و ترک های حرارتی می باشند استفاده از آسفالت های سطحی باعث توقف یا کاهش  سرعت رشد ترک ها شده و امکان سرویس دهی روسازی را تا زمان بازسازی و اجرای روکش فراهم می کند.
• رویه آسفالت هایی که به علت قیرزدگی یا سایش سنگدانه ها، سطح صاف و لغزنده پیدا کرده اند با استفاده از مصالح سخت و تیز گوشه  قابل اصلاح هستند تا به سطحی با اصطکاک مناسب برسند.
جهت استفاده از آسفالت های سطحی، سطح زیرین باید از نظر سازه ای سالم باشد و بستری محکم و مناسب داشته باشد و قشر اساس و زیر اساس از عملکرد مناسبی برخوردار باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.