ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عرضه انواع عایق رطوبتی ساختمان پوشش محافظ

عرضه انواع عایق رطوبتی ساختمان پوشش محافظ : عایق رطوبتی یک پوشش فوق العاده حیاتی و مهم برای حفاظت از سازه های مختلف می باشد. این نوع از ترکیبات رنگی نسل جدید پوشش های ضد رطوبتی ساختمان می باشند که با نمونه های قدیمی تفاوت بسیار زیاد و در عین حال امتیازات ویژه ای نیز دارند. عایق های رطوبتی آکریلیک پایه آب و همچنین عایق رطوبتی قیری پلیمری دو نمونه از جدیدترین عایق هایی هستند که به جهت فرمولاسیون منحصر به فرد خود همواره توانسته اند یک پوشش کاملاً نفوذ ناپذیر در سطوح افقی و عمودی ایجاد کنند. انواع عایق رطوبتی جدید به واسطه نوع فرمولاسیون ساختاری که دارند میتوانند جایگزین ایده آلی برای دیگر عایق‌ها شوند. 

 

عرضه انواع عایق رطوبتی ساختمان پوشش محافظ

ویژگی بسیار مهمی که باعث می‌شود این نوع عایق‌ها بیشتر مورد توجه کاربران و پیمانکاران که پروژه های گسترده را دارند شود استفاده به راحت ترین شکل ممکن است. البته در صورتی که شما یکسری اصول اولیه را هم از لحاظ اختلاط و همچنین اجرای صحیح رعایت کنید، یک فرآیند پوشش دهی ایده آلی را تکمیل خواهید کرد. هر چقدر فرمولاسیون های جدیدی از عایق های رطوبتی کشف می‌شوند روی روند اجرای آنها نیز تاثیر مثبتی می‌گذارد. پوشش دهی پشت بام که یک سطح افقی دارد و همچنین در مواردی پوشش دهی دیواره های عمودی با این عایق‌ها قابل انجام است. اگرچه شما می توانید از ایزوگام‌ها نیز حتی برای دیواره های عمودی استفاده کنید. اما احتمال موفقیت آمیز بودن آن و پایداری این لایه‌ ها قدری چالش برانگیز است. این نوع عایق های رطوبتی بیشتر از ترکیب موادی مانند قیر و مواد پلیمری ساخته می‌شوند. البته در ترکیبات آن‌ها مواد دیگری مثل لایه های تیشو و پلی اتیلن هم وجود دارد. به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند. همچنین به راحتی در پشت بام ساختمان و عایق بندی پی ساختمان قابل استفاده هستند‌. مهم‌ترین مزیت این نوع عایق های رطوبتی انعطاف‌پذیری آن‌ها است. البته وزن سبکی هم دارند و در برابر تغییرات دمایی و عوامل جوی مقاوم هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق رطوبتی پوشش عایق رطوبتی, عایق کاری رطوبتی

عایق رطوبتی همانطور که از نام آن پیداست، نوعی پوشش است که می تواند از ساختمان شما در برابر بارش باد و باران محافظت کرده و از ورود اب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کند. در حال حاضر انواع عایق بندی رطوبتی نما در ضخامت های متفاوتی و به صورت لایه ای به بازار عرضه می شود. این عایق ها می توانند به شکل پودر، رولی، مایع و صفحه ای در ابعاد مختلفی به بازار عرضه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.