ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

انواع رزین اپوکسی‌ پایه حلال واترپروف سطوح

انواع رزین اپوکسی‌ پایه حلال واترپروف سطوح : این محصول از خانواده رزین‌های امولسیونی همو پلیمر بر پایه‌ی پلی وینیل استات می‌باشد فیلم آن پس از خشک شدن کاملاً شفاف می‌باشد ، این رزین با آب به هر نسبتی قابل رقیق شدن است و در صنعت چسب ، صحافی ، کارتن ، چوب ، نساجی ، موکت و فرش ماشینی کاربرد دارد. انواع رزین از جمله رزین پودری پایه آب در واحدهای خرید و فروش آن به صورت گسترده مورد معامله خواهد بود. فروش رزین پودری با توجه به شرایط اقتصادی که بسیاری از صنایع با آن دست و پنجه نرم می کنند تنها در صورتی به صرفه خواهد بود که به شکل عمده در یک بازه زمانی از خرید، تعداد بالایی در اختیار خریداران قرار بگیرد.  

انواع رزین اپوکسی‌ پایه حلال واترپروف سطوح

خرید رزین اپوکسی پایه آب با در دسترس بودن محدودتر اپوکسی‌ های پایه حلال، پوشش‌های رزین اپوکسی پایه آب با افزایش استفاده برای کاربردهای خاص روبه‌رو شده است. محتوای کمتر VOC آن‌ها به‌عنوان یک مزیت واضح در نظر گرفته می‌شود. پوشش‌های رزین اپوکسی پایه آب معمولاً دارای محتوای حلال بسیار کم تا صفر و حداقل بو هستند و بسته به محصول، اغلب می‌توان آن را درحالی‌که هنوز مرطوب است یا هنوز در مرحله عمل‌آوری است، روی بتن اعمال کرد. با این‌حال، فناوری اپوکسی پایه بر آب، درحالی‌که پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است، هنوز موادی با سطح مقاومت شیمیایی و دوام موردنیاز برای بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی تولید نکرده است؛ بنابراین اغلب در محیط‌های سبک تا متوسط ​​استفاده می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

واترپروف نمودن سطوح واترپروف نمودن سطوح, عایق رزین نانو

رزین‌ های اپوکسی به‌طور گسترده در بسیاری از انواع کف‌پوش‌های بتنی استفاده می‌شود. پوشش کف اپوکسی طیف وسیعی از مزایای را ارائه می‌دهد، ازجمله:

  • ماندگاری طولانی‌مدت
  • طول عمر طولانی
  • ازنظر رنگ و ظاهر فوق‌العاده قابل تنظیم است
  • نصب انعطاف‌پذیر برای پاسخگویی به نیازهای خاص، ازجمله:
  • کاهش انتقال بخار رطوبت (MVT).
  • مقاومت اسیدی، قلیایی و شیمیایی
  • مقاومت در برابر لغزش
  • کنترل استاتیک
  • مقاومت در برابر شوک حرارتی
  • فواید ضد میکروبی.

یک پوشش اپوکسی مبتنی بر آب، برای همه کاربردهایی که بتن یا بنایی نیاز به حفاظت یا عایق رطوبتی دارند، مناسب است. رزین اپوکسی پایه آب، برای تمامی کاربردهایی که بتن یا بنایی نیاز به ضد آب و حفاظت دارند مناسب است. این ماده مانند رنگ امولسیونی معمولی با مزیت استفاده در شرایط مرطوب استفاده می‌شود. پس از خشک شدن رزین اپوکسی پایه آب، سطحی سخت، غیر سمی، ضد آب ایجاد می‌شود.رزین اپوکسی پایه آب روی اکثر پوشش‌های دیگر پوشش می‌دهد، اما بهترین نتایج زمانی حاصل می‌شود که سطوح آزاد و تمیز از سایر پوشش‌ها باشند. فضاهای خالی، سوراخ‌ها و شکاف‌ها باید با دقت پر شوند. خرید رزین اپوکسی مرغوب، کیفیت محصول و کار شما را تضمین می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.