ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین پوشش آب بندی ساختمان سفید نانو

بهترین پوشش آب بندی ساختمان سفید نانو  : عایق بام یا یا عایق سفید بام نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده است.این محصول پس از خشک شدن، لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد. این نوع عایق رطوبتی فقط مختص استفاده در بام نیست و جهت پوشش نما و استفاده به عنوان عایق دیوارهای جانبی ساختمان نیز کاربرد گسترده ای دارد. عایق سفید بام خواص ویژه ای را برای سطوح ایجاد می کند. عایق رطوبتی بام را می توان با افزودن پیگمنت ها یا مستر رنگ های پایه آب، به رنگ دلخواه در آورد و به عنوان رنگ عایق از آن استفاده نمود. عایق سفید بام یکی از جدیدترین روش های آب بندی و جایگزین روش سنتی عایق بندی بام است. این نوع عایق ها جهت استفاده با آب ترکیب شده و همچنین کاملا با محیط زیست سازگار هستند.  

بهترین پوشش آب بندی ساختمان سفید نانو

عایق رطوبتی پلیمری سفید نانو اکریلیک محصولی مناسب و بسیار مفید جایگزین عایق  رطوبتی سنتی می باشد که به عنوان نوعی پوشش آب بندی ساختمان تحت فرمولاسیون نانو در فام های مختلف تهیه و تولید می شود. پس از اجرا و خشک شدن کامل یک لایه پرایمر آب بند تولید می کند که سبب عایق شدن سطح می شود . از عایق رطوبتی سفید پلیمری می توان برای برای پشت بام استفاده کرد. عایق سفید بام باعث می‌شود تا ساختمان در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته باشد و با انعکاس نور خورشید تعادل هوایی را در ساختمان ایجاد می‌ کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سفید تراس عایق سفید تراس, عایق رطوبتی جدید

عایق سفید (عایق بام) از بهترین جایگزین های عایق های سنتی است. عایق سفید برای کلیه سطوح افقی و عمودی با ایجاد پوششی یکپارچه با چسبندگی بالا و پوشش یکنواخت و بدون درز قابل استفاده است. با استفاده از عایق سفید در ساختمان سازی تا ۴۵ درصد از هدر رفتن مصرف انرژی در ساختمان جلوگیری می شود. عایق سفید نوعی عایق رطوبتی بر پایه آب است که مانع نفوذ آب و رطوبت می شود و به علت رنگ سفید آن و انعکاس نور خورشید مانع از گرم شدن سطح می شود. عایق رطوبتی بام یا عایق سفید بام، از رزین های آکریلیک و فیلرهای مخصوص و مواد افزودنی ویژه ای فرموله و تولید شده اند که باعث افزایش خواص الاستیسیته آن تا 3 برابر تحت نیروی کشش می شوند. این محصول به راحتی توسط قلم مو یا فرچه یا پیستوله روی سطوح گوناگون اجرا می شود و به لحاظ شباهت بسیار زیاد به رنگ ، در صورت خرابی مقطع به راحتی با اعمال محصول در همان مقطع توسط فرچه ،قابلیت تعمیر دارد . فرمولاسیون عایق سفید بام تا حدود زیادی نظیر رنگهای آکریلیک پایه آب می باشد و می توان به راحتی با افزودن پیگمنت یا مستر رنگ آب پایه ، عایق را به رنگ مورد نظر در آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.