ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق های نانو پلیمر رطوبتی در گوهردشت

قیمت عایق های نانو پلیمر رطوبتی در گوهردشت : این محصول بعنوان جدیدترین عایق رطوبتی پلیمری روز دنیا با خاصیت الاستیته و چسبندگی فوق العاده بالا و برای آب بندی کلیه سطوح سیمان، ایزوگام ،قیروگونی ، موزاییک ، سنگ ،فلز ،چوب و غیره در پشت بام ، استخر، نمای ساختمان و سایر سطوح میباشد که اجرای ساده ، مقاومت بالا در برابر تغییرات جوی،اشعه UV ، مواد اسیدی و جوهر نمک ، امکان اجرا روی کلیه سطوح و طول عمر زیاد آن باعث گردیده که این محصول مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.  

قیمت عایق های نانو پلیمر رطوبتی در گوهردشت

این محصول علاوه برموارد گفته شده بعنوان یک عایق و ترمیم کننده موثر و مناسب جهت ایزوگام ، آسفالت و قیرگونی فرسوده و سوراخ شده مورد استفاده قرار می گیرد. عایق رطوبتی پایه سیمانی پلیمری پوشش سخت برای حفاظت دیوارهای بیرونی ساختمان برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان می باشد که با چسبندگی بالا قابلیت چسبیدن به تمامی سطوح و حتی عایق های سنتی را دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش آب بندی پلیمری پوشش آب بندی پلیمری, عایق رطوبتی پلیمری

کاربردها و موارد مصرف عایق چند منظوره الاستیته عایق رطوبتی پلیمری :

۱.ایزولاسیون و آب بندی پشت بام، آب بندی تراس، شیروانی های فلزی و سیمان و…

۲. آب بندی کلیه سطوح داخلی و خارجی و نمای ساختمان

۳. ایزولاسیون و عایق بندی سرویس‌های بهداشتی

۴. عایق دیواره ها و کف استخر

۵. عایق و پوشش و محافظ سطوح کاشی و سرامیک و چوب در سرویسهای بهداشتی ،سونا و جکوزی

۶. ایزولاسیون و عایق بندی مخازن آب فلزی و بتنی و چاله آسانسور

۷. مقاوم سازی نمای سنگی، بتنی، فلزی -۸ضد شوره و نفوذ آلودگی و رطوبت

۹. پوشش دهی دیوار و انواع سقف

۱۰.عایق بندی و پوشش دهی دیوار و سقف سوله، بسیار مناسب می‌باشد.

۱۱. عایق بندی ستون، پایه و اسکلت سازه های مختلف:

۱۲. پوشش دهنده جدول های بتنی و بلوک ها

۱۳. عایق بندی رطوبتی زیرگذر، تونل ها و کانال های آب و…

مقدار مصرف : ۷۵۰گرم در یک متر مربع در دولایه

هر چیزی در کنار مزایا ، معایب خود را دارد. عایق های رطوبتی پلیمری نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از معایب عایق های پلیمری ، گران قیمت بودنشان است. برای عایق بندی سطوح مختلف ، باید مقدار زیادی از این مواد را استفاده کرد که این مسئله باعث بالا رفتن قیمت تمام شده می شود. علاوه بر آن در هنگام استفاده از عایق های پلیمری باید به شدت مراقب بود و نکات ایمنی را رعایت کرد. زیر ممکن است به صورت آسیب برسانند. به هر حال اگر قیمت عایق های رطوبتی بالا است اما کارایی و عمر آنها طولانی و مفید است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.