ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

مزایای عمومی انواع عایق سقف‌ های کامپوزیت

مزایای عمومی انواع عایق سقف‌ های کامپوزیت : سقف کاذب به ویژگی سقف ساختگی اشاره دارد که هدف آن افزایش جذابیت زیبایی شناختی یک ساختار معماری است. به عبارت ساده‌تر، سقف کاذب سقف ثانویه‌ای است که در زیر سقف اصلی ساخته می‌شود و توسط اسکلت‌های فلزی یا چوبی در جای خود ثابت می‌شود. سقف کاذب جدا از اینکه از نظر زیبایی شناسی جذاب است، به عایق‌بندی، آکوستیک، عایق صدا و نورپردازی نیز کمک می‌کند و باعث ایجاد توهم ارتفاع کمتر سقف می‌شود. سقف کاذب دارای انواع مختلفی چون سقف کناف، پی وی سی، رابیتس است که از موادی چون الیاف پلیمری، توری، گچ و افزودنی تشکیل شده است. سقف همیشه یکی از سازه‌های مهم در ساخت و ساز بوده و است. سقف کامپوزیت یکی از روش‌های اجرای سقف کامپوزیت از جمله ابداعات که مورد استقبال تعداد زیادی از ساختمان سازان قرار گرفته است. سقف کامپوزیت یکی از روش‌های اجرای سقف و کف با استفاده از ترکیب فولاد و بتن است، این سقف‌ ها به دلیل مزایایی که دارند از جمله سرعت بالا در اجرای آن، وزن پایین، ایمنی مناسب و غیره بین ساختمان سازان محبوبیت بالایی دارد.  

مزایای عمومی انواع عایق سقف‌ های کامپوزیت

سقف کامپوزیت (Composite Slab) در حقیقت به نوعی از سقف‌ های ساختمانی گفته می‌شود که از ترکیب پروفیل فولادی با بتن مسلح ساخته می‌شود و با نام‌های سقف مرکب و سقف مختلط نیز شناخته می‌شود. این نوع از سقف‌ها به عنوان عضو فشاری در بالای تیرآهن‌ها قرار می‌گیرند. میلگردهایی که روی سقف‌ های کامپوزیت قرار دارند از نوع میلگرد حرارتی می‌باشند و در جهت مخالف با تیرهای فرعی به یکپارچگی بتن و درگیری کامل با سقف کمک می‌کنند. از آنجایی که این سقف‌ها قابلیت جوش به تیرهای فرعی را دارند مانع ترک خوردن بتن می‌شوند و می‌توانند برای ساختمان‌هایی که دارای اسکلت فلزی هستند گزینه بسیار مناسبی باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق بندی سقف کاذب عایق بندی سقف کاذب, انواع عایق سقفی

مزایای سقف های کامپوزیت چه هستند؟

مزایای عمومی تمام انواع سقف‌های کامپوزیت عبارت هستند از:

  • عدم نیاز به شمع‌بندی: در اجرای هیچ یک از سقف‌های کامپوزیت نیاز به شمع‌بندی نیست. البته، در صورت افزایش دهانه اجرای سقف، شمع‌بندی موقت یا استفاده از نگهدارنده‌های موقت ضروری خواهد بود.
  • ایمنی مناسب: ورق فولادی و قالب‌های مورد استفاده در سقف‌های کامپوزیت، ایمنی کافی برای فعالیت کارکنان را فراهم می‌کند.
  • سرعت اجرای بالا: به دلیل عدم نیاز به شمع‌بندی و ایمنی مناسب، امکان اجرای چندین سقف به طور همزمان وجود دارد. این ویژگی، باعث کاهش زمان اجرای سقف می‌شود.
  • کاهش وزن سقف: به طور کلی، وزن سقف‌های کامپوزیت و بارهای مرده آن نسبت به سقف‌های تیرچه و بلوک کمتر است. البته این موضوع به ابعاد تیرهای فرعی (نمره 12 تا 24) و ضخامت بتن‌ریزی (8 تا 10 سانتی‌متر) بستگی دارد. در برخی از موارد، وزن سقف‌های کامپوزیت می‌تواند از سقف‌های تیرچه و بلوک بیشتر باشد.
  • سهولت اجرای تاسیسات: فضای باز زیر سقف‌های کامپوزیت، امکان به کارگیری لوله و سیم‌کشی در این فضا را فراهم می‌کند. این ویژگی، علاوه بر سهولت اجرای تاسیسات، هزینه‌های اضافی ناشی از اجرای سقف کاذب را نیز کاهش می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.