ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق های نسل جدید فوم الاستومر کرج

بهترین عایق های نسل جدید فوم الاستومر کرج : فوم الاستومری عایق الاستومریک یا عایق الاستومری فوم چسبدار نسوز حتی اگر در برابر ضربات مکانیکی آسیب ببیند، قسمت آسیب دیده آن نیز در مقابل جذب رطوبت و رشد قارچ ها و باکتری ها مقاوم است. عایق حرارتی برودتی فوم الاستومری سلول بسته نیاز به کاور و یا پوشش برای جلوگیری از نفوذ رطوبت ندارد؛ زیرا ساختار سلول بسته آن اصولاً آب را به خود جذب نمی نماید. همچنین در صورت نیاز به مقابله بیشتر با رشد قارچ، این عایق به سادگی تمیز می­گردد. فوم الاستومری چسبدار عایق الاستومریک یا عایق حرارتی و برودتی الاستومری سلول بسته به دلیل صلبیت در مقابل فشار مقاوم­تر است؛ بنابراین خاصیت عایق بودن خود را نسبت به عایق پشم شیشه در مقابل فشار بیشتر حفظ می نماید.  

بهترین عایق های نسل جدید فوم الاستومر کرج

این عایق های نسل جدید از سلول های بسته تشکیل گردیده است که در فضای بسته سلول ها، گاز نیتروژن پر شده است. این سلول های غیر متصل، در مقابل رطوبت و فشار مقاومتر بوده و ضریب انتقال حرارت پایین تری دارند. از دیگر خواص و مزایای عایق الاستومری یا عایق الاستومریک می توان به عدم وجود گازهای CFC و HCFC در ساختار آن اشاره نمود. امروزه با گسترش ایده جلوگیری هرچه بیشتر از اتلاف انرژی، استفاده از انواع فوم الاستومری به عنوان عایق نیز رو به افزایش می باشد. با گذر زمان و آگاهی بیشتر و بیشتر مردم جهان، مسئله عایق کاری به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی به یک موضوع کاملا جدی بدل گردیده است. تا جایی که جوامع بشری همواره به دنبال پیدا کردن بهترین نوع از عایق ها مانند پشم شیشه، پشم سنگ، فوم الاستومری و … و همچنین روش های عایق کاری در سرتاسر جهان می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, عایق های حرارتی

این امر به ویژه در کشورهای درحال توسعه به موضوعی جدی تبدیل شده است. کشور ایران نیز از این مسئله جدا نیست و همانطور که مشاهده می شود امروزه در شهرهای صنعتی کشورمان مانند اصفهان و تبریز و یا در دیگر شهر های بزرگ کشور همچون مشهد و اهواز و شیراز و … نیز به تولید و پخش انواع فوم الاستومری به عنوان بهترین نوع از عایق های مصرفی، می پردازند. به همین دلیل روز به روز بر تقاضای افراد برای انواع عایق و فوم الاستومری و همچنین انواع عایق الاستومری عایق صوتی و حرارتی افزوده می گردد. این فوم جزو عایق های حرارتی بسیار محبوب در پروژه های ساختمانی محسوب می شود که از طریق کنترل نمودن چگالش و همچنین جلوگیری از نفوذ بخار و رطوبت، مانع هدر رفتن و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. از این فوم ها غالبا جهت عایق سازی تجهیزاتی نظیر کانال های کولر، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های لوله کشی های آب سرد و گرم بهره گرفته می شود. از دیگر کاربردهای این فوم ها می توان به استفاده از آنها برای عایق کاری سالن های صدا برداری، سالن های کنسرت و تئاتر اشاره نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.