ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق پایه سیمانی پوششی آب بند و محافظت کننده

عایق پایه سیمانی پوششی آب بند و محافظت کننده  : نوعی لایه پوششی آب بند و محافظت کننده دو جزیی بر پایه سیمان و رزین و در دو رنگ خاکستری و آبی می باشد. قدرت ارتجاعی، دوام طولانی و چسبندگی بسیار زیاد به بتن و لوله های فلزی و سایر مصالح از خواص این ماده است. ملات آماده مصرف کاملاً ضدآب، مقاوم در برابر فشار مثبت و منفی آب، جهت عایق کاری استخرها، سپتیک ها، منهول ها، دیوارهای زیرزمین، چاله های آسانسور به کار می رود. عایق پایه سیمانی یک نوع عایق است که برای حفظ و ایجاد عایق حرارتی، ضدآب و مقاوم در برابر عوامل زیستی بر روی سطوح مختلف استفاده می‌شود. این عایق از ترکیبات سیمانی و مواد دیگری مانند ماسه، آب و مواد افزودنی تهیه می‌شود.  

عایق پایه سیمانی پوششی آب بند و محافظت کننده

عایق پایه سیمانی یک نوع عایق سطحی است که از ترکیب موادی مانند سیمان، ماسه، آب و افزودنی‌های شیمیایی تشکیل شده است. این عایق با مخلوط کردن این مواد و تشکیل یک حلقه سخت و محکم روی سطح هدف، قادر به ایجاد عایق حرارتی، عایق رطوبتی و عایق صوتی است. عایق پایه سیمانی به دلیل ویژگی‌های خاص خود مانند مقاومت مکانیکی بالا، مقاومت در برابر آب، آتش، عوامل جوی، خوردگی و حفظ حرارت، در بسیاری از ساختمان‌ها و سطوح به کار می‌رود. از جمله کاربردهای عایق پایه سیمانی می‌توان به عایق‌بندی سطوح دیوارها، سقف‌ها، پشت بام، پایه‌ها، سطوح بتنی و ساختمان‌های فلزی اشاره کرد. همچنین، این عایق معمولاً در صنایع و زیرساخت‌های صنعتی نیز استفاده می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نمای سیمانی عایق رطوبتی نمای سیمانی, انواع پوشش نانو در نما

کاربردهای عایق رطوبتی پایه سیمان :

  • عایق رطوبتی ساختمان یک پوشش ایده‌ال برای قسمتهای بیرونی ساختمان می باشد به همین دلیل شما می توانید این رنگ ها را در سطوحی که در تماس مستقیم با آب و هوای محیط هستند استفاده کنید.
  • پشت بام یک ساختمان که نقش اساسی در پایداری یک سازه دارد، قابلیت پذیرش این عایق های رطوبتی را دارد.
  • در سطوح عمودی و شیب دار نیز می توانید از عایق رطوبتی پایه سیمان استفاده کنید.
  • اصولا سازه‌هایی که جهت ذخیره سیالات طراحی و ساخته می شوند همگی توسط عایق های رطوبتی پایه سیمان پوشش دهی می شوند.
  • حوضچه های آبی و همچنین مخازن، جهت ارائه یک عملکرد بهینه لازم است که به منظور آب بندی سطوح دیواری آن از عایق های رطوبتی پایه سیمان استفاده کنیم.
  • بخش زیرین سرویس‌های بهداشتی و همچنین حمام ها که در مجاورت مستقیم با رطوبت قرار دارند عمدتاً جزو اولویت های اصلی در پروژه های عایق کاری یک ساختمان می باشند.
  • عایق رطوبتی پایه سیمان برای پوشش دهی نمای یک ساختمان نیز کاربرد دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.