ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کاربردهای رزین های پودری برای سطوح داخلی

کاربردهای رزین های پودری برای سطوح داخلی : پودری سفید رنگ با دانه بندی مناسب است که در صنایع مختلف مانند صنعت چسب، کاشی و تولید انواع بتونه هاکاربرد دارد. همچنین از این پودر برای سطوح داخلی و خارجی ساختمان نیز استفاده می شود. تولید ملات ها و اندودهای با چسبندگی بالا، تولید چسب و … از دیگر کاربردهای این مواد معدنی می باشد. رزین خشک یک پلیمر پودری از خانواده پلیمرهای ماکرومولکول می باشد که از پلیمریزاسیون کوپلیمرهای وینیل و اکریلات تولید شده است. این محصول به سرعت در آب امولسیونی تشکیل می دهد که پس از خشک شدن چسبندگی بالا به سطوح مختلف، انعطاف پذیری و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی را فراهم می کند.  

کاربردهای رزین های پودری برای سطوح داخلی

رزین های پودری با قابلیت دیسپرس شدن مجدد یا Redisersible Powde Polymers که به اختصار RDP و یا رزین پودری به آنها گفته می شود طی چند دهه ی اخیر به صنعت شیمی ساختمان اضافه شده و امروزه تقریبا در  اکثر ملات های نوین جزو جدایی ناپذیر فرمول گردیده است. رزین یا resins ترکیبات آلی مصنوعی و یا طبیعی هستند که ویسکوزیته ی (گرانروی) بالایی دارند. این مواد به راحتی در حلال های آلی مانند اتر حل می گردند اما در آب نامحلول می باشند. تنها تفاوت نوع مصنوعی با نوع طبیعی آن ها، از نظر خواص شیمیایی و طرز تهیه ی  آن ها می باشد. رزین پودری، بر پایه وینیل استات برای اختلاط با مصالحی مانند گچ، آهک، سیمان، پودر های معدنی و … می باشد و بیشتر برای تولید محصولاتی مانند موارد زیر کاربرد دارد:

  • چسب پودری
  • چسب های ساختمانی خشک
  •  عناصر اختلاطی در عایق های حرارتی
  •  رنگ دانه های پودری
  •  ملات های مخصوص عایق و آببندی
  •  ملات های ویژه برای ترمیم و تعمیر
  •  عنصری اصلی با قابلیت چسبندگی بالا در فراوری رزین های پایه آبی.

رزین های پودری با قابلیت دیسپرس شدن مجددکه به اختصار RDP و یا رزین پودری به آنها اطلاق می شود طی چند دهه ی اخیر به صنعت شیمی ساختمان اضافه شده و اکنون تقریبا در کلیه‌ی ملات های نوین جزو لاینفک فرمول گردیده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین کاری ساختمان رزین کاری ساختمان, رزین نانو در کرج

به کارگیری رزین های پودری نقش مهمی برای توسعه ی ملات های تک جزیی بر عهده دارد. ملات های تک جزیی مزایایی نسبت به ملات های دو جزیی دارند که برخی از آن ها به شرح ذیل است:

1)جایگزینی اختلاط در کارخانه تولیدی : استفاده از ملات های خشک ، خطای انسانی در هنگام اختلاط را بسیار کاهش می دهد.

2)کاهش آسیب ها و هزینه های حمل و نقل: ملات های خشک فاقد آب هستند و در بسته بندی های مناسب مواد خشک  انجام می شوند و حجم موثر بیشتری نسبت به ملات های دو جزیی قابل حمل دارند.

3)افزایش کیفیت نهایی محصول: به علت تنوع در پلیمر و نیز محدودیت بسیار کم در میزان افزودن پلیمر تقریبا در کلیه ی کاربری ها ملات های تک جزیی کیفیت بالاتری نسبت به ملات های دو جزیی ارایه می کنند.

4)کاهش دور ریز محصول در هنگام اختلاط و اجرا.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.