ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت فوم ورقه ای یونولیت عایق صدا کرج

قیمت فوم ورقه ای یونولیت عایق صدا کرج : خواص ویژه فوم ورقه ای بسته به نوع مصرف آن منحصر به فرد است. به عنوان مثال: ورق فومی که حالت نرمی دارد و از برگشت پذیری کمی برخوردار است ممکن است در تولید یک محصول کارایی نداشته باشد و در ظاهر ورق فومی بی کیفیت قلمداد شود ولی همین ورق فوم ممکن است در صنعت دیگری بسیار کارامد باشد و انتظارات را برآورده کند. به طور کل نمی توان گفت که این ورق فوم بی کیفیت است و قابل استفاده نمی باشد. تنها مواردی که یک ورق فوم را غیر قابل استفاده می کند حباب ها و زدگی های زیاد در مغز ورق فوم است.  

قیمت فوم ورقه ای یونولیت عایق صدا کرج

امروزه یونولیت‌ ها کاربرد بسیار وسیعی دارند و یکی از این کاربردها یونولیت عایق صدا است. استفاده از این یونولیت، به دلیل کم‌ هزینه بودن، وزن سبک و حمل‌ونقل راحت در بازارهای صنعتی بسیار رونق دارد. همان‌ طوری که اشاره شد، ورق‌ های یونولیتی در مدت‌زمان بسیار کوتاه توانسته‌اند جایگزین خوبی برای بلوک‌های سیمانی شوند و در ساختمان‌سازی موجب کم شدن هزینه‌ها بشوند. از یونولیت عایق صدا در سالن‌ها، استودیوهای ضبط، خانه‌ها استفاده می‌شود. قیمت ورق یونولیت عایق صدا با توجه به چگالی، ابعاد سفارش و میزان ضخامت در نظر گرفته می‌شوند. برای استعلام قیمت باید مشخصات یونولیت فشرده و ابعاد آن را با توجه به نیاز خود در نظر بگیرید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری فومی عایق الاستومری فومی, انواع پوشش صوتی

همان‌ طوری که بیان کردیم، ماده پلیمری یونولیت به دلیل داشتن مشخصات منحصر به‌ فرد و ویژگی‌های گسترده‌ای که دارد در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. از مهم‌ ترین ویژگی‌های ورق یونولیتی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ورق یونولیت در مقابل حرارت، صوت و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و وزن بسیار سبکی نیز دارد.
  • ورق یونولیت تنوع بالایی دارد و به 2 شکل قابل اشتعال و کندسوز تولید می‌شود.
  • ابعاد این ورق‌ها به‌صورت 100*100*200 هست ولی در ابعاد سفارشی هم تولید می‌شوند.
  • طول عمر این ورق‌ها بالا بوده و در مقابل ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • برش دادن این ماده به‌راحتی صورت می‌گیرد و حمل‌ونقل آن‌هم بسیار آسان هست.
  • این ورق‌های یونولیتی در دانسیته های مختلفی ازجمله 6 تا 30 در دسترس هستند.
  • قیمت ورق یونولیتی مناسب بوده و برای استفاده در صنایع مختلف بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  • یونولیت قابلیت بازیافتی دارد و برای محیط‌زیست هیچگونه ضرری ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.