ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار الیاف دار ارم

قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار الیاف دار ارم : عایق الاستومری الاستومری چسبدار، به صورت پیش ساخته با ساختار سلول بسته در انواع سایز و ضخامت های مختلف موجود می باشد . و به صورت پشت چسب‌دار هم می تواند تولید کرد. عایق الاستومری الاستومری چسبدار دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر انتشار صوت است . عایق الاستومری پشت چسبدار زیر مجموعه عایق الاستومری رولی می باشد. این عایق ها به صورت ورقه های بزرگی طراحی و تولید می شوند و به صورت ساده و یا الیاف دار تولید می گردند. عایق الاستومری پشت چسبدار الیاف دار به دلیل وجود نخ در چسب پشت آن اتصال محکم تری را با سطح زیرین خود ایجاد می کند.  

قیمت عایق الاستومری پشت چسبدار الیاف دار ارم

این عایق‌‌‌‌‌‌های مدرن و جدید به سرعت پیشرفت کردند و جای ابزارهای قدیمی که به عنوان عایق نامیده می شدند را گرفتند. عایق صوتی چسبی یک نوع عایق است که برای کاهش و جلوگیری از انتشار صداها به کار می‌رود. این نوع عایق معمولاً از مواد روغنی و لاستیکی فوم فشرده تهیه می‌شود و بر روی سطوح صاف نصب می‌شود. پوشش مقاوم  چند لایه آلومینیوم و پلی متر و فوم های الاستومریک پشت چسبدار  ، عالی ترین  کیفیت را به وجود می آوردند و عملکرد مناسب  در برابر عوامل و شرایط محیطی و جوی در فضاهای بیرونی که اساسی ترین  آن استحکام عالی در مقابل  اشعه یو وی است. در عالی ترین  و مناسب ترین ابعاد (یعنی 100 و 130 سانتی متر) ساخته  می گردد و این امر سبب صرفه جویی در زمان مصرف و هزینه های نیروی انسانی هم می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومریک صوتی عایق الاستومریک صوتی, انواع پوشش های صوتی

عایق الاستومریBitumen.pro به صورت لوله ای و رولی وجود دارد که هر کدام در مکان های مختلفی کاربرد دارند. برای محیط هایی که وسعت بیشتری دارند‌‌‌‌‌‌ از عایق حرارتی چسبی رولی استفاده می شود. زیرا از نظر اندازه بزرگتر می باشند، ولی عایق لوله ای به شکل لوله مانند است و با ابعاد مختلف برای مکانهای مختلفی استفاده می شود. عایق الاستمری پشت چسبدار به دلیل داشتن چسب آماده در پشت لایه خود به راحتی به سطح مورد نظر متصل و چسبیده می شوند. یکی از مزیت های مهمی که باعث افزایش سرعت کار و دقت بالا در استفاده از عایق می شود چسبدار بودن آن است. لوله هایی که دارای سطح های بزرگی هستند و مخزنها که پوشش های بزرگی از عایق را نیاز دارند از عایق الاستومری پشت چسبدار رولی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.