ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

تولید نوار عایق سرجوش لوله های فولادی

تولید نوار عایق سرجوش لوله های فولادی : بیتوسیل، پوشش قیر پایه نفتی است که خواص آن با مواد پلیمری بهبود داده شده‌است. پوشش بیتوسیل به صورت گرم بر روی لوله با ضخامت حداقل 4 میلی‌متر اجرا شده و عملکردی عالی در طی دوره بهره‌برداری خط لوله دارد.از ویژگی‌های بارز این پوشش می‌توان به جدایش کاتدیک، مقاومت در برابر تنش‌ های خاک و چسبندگی بالا اشاره نمود. لازم به ذکر است به علت ثبت این سیستم پوششی جهت اجرا و تولید مواد اولیه، کسب مجوز لازم از یکی از شرکت‌های نفتی شل (Shell) ویا فنیکس بین‌ الملل الزامی می‌باشد . یکی از مزایای کلیدی هر سیستم پوششی، یک نواختی آن در کل خط لوله اعم از سر جوش‌ها و بدنه لوله می‌باشد . این نکته بخصوص در زمینه حفاظت کاتدی و طراحی ولتاژ لازم جهت حفاظت خط لوله، از اهمیت خاصی برخوردار است. استفاده از نوار سرجوش بیتوسیل ممبرین امکان دستیابی به یکپارچگی عایق در کل خط لوله که همگی از جنس بیتوسیل یا قیر پایه نفتی است، را فراهم می‌ سازد.  

تولید نوار عایق سرجوش لوله های فولادی

 تولید بیتوسیل انامل بر پایه قیر اصلاح شده با پلیمرهایی است که سبب ارتقای خواص و ویژگی های منحصربفرد این محصول می شود؛ خواصی مانند انعطاف پذیری، چسبندگی و دوام بالا. این محصول جهت محافظت خطوط لوله در برابر خوردگی در پروژه های بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت های تولید لوله و پوشش سلفچگان و شرکت تولید پوشش لوله ماهشهر از مجریان عمده این سیستم پوشش لوله هستند. نوار عایق سرجوش لوله برای کلیه سایزهای لوله به سرعت و به راحتی پس از گرمادهی دستی قابل اجرا و نصب است. نوار سرجوش بر روی محل درزجوش لوله که قبلا توسط سند بلاست یا دستگاه برس برقی تمیز کاری و سپس پرایمر زنی شده است، نصب می شود. بنابراین نیاز داریم که سرجوش لوله ها و کات بک دو طرف را تمیز کاری و سپس توسط نوار دستی سرجوش، عایق کاری کنیم. همچنین از بیتوسیل ممبرین به صورت پچ برای تعمیر نقاط آسیب دیده پوشش لوله نیز استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

پرایمر عایق کاری بیتوسیل پرایمر عایق کاری بیتوسیل, انواع عایق های ضد خوردگی

بیتوسیل حاصل اصلاح پلیمری بیتومن طی یک فرآیند کاملا دقیق است، پوشش بیتوسیل اصالت خواص ضدخوردگی قیر به عنوان موثرترین پوشش طبیعی را حفظ کرده و با داشتن ترکیبی از الاستومرهای ترموپلاست به خوبی نیازمندی‌های یک پوشش مدرن امروزی را نیز فراهم آورده است. پوشش بیتوسیل بصورت گرم بر روی لوله با ضخامت حداقل ۴ میلیمتر اجرا می‌شود. سیستم پوشش بیتوسیل شامل سه جزء اصلی پرایمر بیتوسیل که با هدف افزایش چسبندگی پوشش، قبل از اعمال پوشش اصلی اعمال می‌گردد. قیر اصلاح شده پلیمری که در دمای ˚C۱۹۰ تا ˚C۲۲۰ درجه سانتی گراد روی سطح لوله اعمال می‌گردد و نوار رویی اصلاح شده که ماهیتی بسیار محکم و در عین حال انعطاف‌پذیر دارد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.