ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

عایق کاری های برودتی و حرارتی با فوم الاستومر

عایق کاری های برودتی و حرارتی با فوم الاستومر : الاستومری چیست؟ ماده یا فوم سیاه که  مانند خاصیت لاستیک نرم و ارتجاعی و در برابر فشار یا بار شکل پذیر هستند.  به دلیل نرمی و انعطاف زیاد به فوم لاستیکی و یا به فوم ویسکوالاستیسیته معروف هستند. از مواد لاستیک و پلیمر تولید می شوند. فوم الاستومری از خانواده فوم ها مانند فوم پلی اتیلن است که در برابر فشار و یا یک اجسام سنگین تغییر شکل می دهد و وقتی فشار و یا نیرو وارد شده از روی فوم برداشته می شود به شکل اولیه خود بر می گردد. الاستومری یا فوم یک محصول مصنوعی که از مشتقات نفت تولید می شود و از عایق های الیافی  پشم شیشه و  پشم سنگ گرانتر است. تحمل برودتی و حراتی آن نسبت به عایق های الیافی بسیار کمتر است و در برابر حرات مستقیم آتش می گیرد.  

عایق کاری های برودتی و حرارتی با فوم الاستومر

عایق الاستومری بیشتر در عایق کاری های برودتی کاربرد دارد. در درجه حرارت های زیاد استفاده نمی شود. در دو نوع متفاوت EPDM  و NBR تولید می شوند. کاربرد های آن با عم فرق دارند. عایق الاستومری جزو عایق های مصنوعی از نوع فوم  مانند عایق فوم پلی اتیلن است. عایق هایی که دربرابر ضربه ها، فشار، آب ، بخار، و کپک و میکروب ها  تحمل زیادی  دارند. و در عایق کاری بردوت و سرمایشی و وحمل کالا های حساس الکترونیکی و شکستنی کاربرد فراروانی دارند. عایق الاستومری یک عایق سیاه رنگ گران قیمت که برای صنعت های کوچک و بزرگ استفاده می شود. سرطان زا نیست و خطری برای انسان ندارد. ولی برای محیط زیست بسیار خطر آفرین است و آلودگی محیط زیستی به همراه دارد. آتش زا است. و در هنگام آتش سوزی گاز سمی تولید می کند. که برای انسان خطر آفرین است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش فومی صوتی حرارتی

فوم های الاستومری بسیار کاربردی و مقرون به صرفه هستند. عایق های الاستومری بسته به درخواست مشتریان محترم و نیاز روز بازار در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید و ارائه می شوند. بیشترین کاربرد فوم الاستمری سوپر فلکس می توان در استودیو های ضبط، کارگاه های صنعتی که صدا زیادی دارند، موتورخانه‌ ها، زیر پنل های آکوستیک پنل، در کف ساختمان  کانال های تاسیسات و …اشاره کرد . فوم نسوز،به صورت چسب‌ دار معمولی و چسب‌دار نخدار مسلح آلمانی با کیفیت بسیار بالا، جهت نصب بر روی انواع کانال هوا مخازن لوله های سرد بدون نیاز به چسب مایع که باعث می شود سرعت اجرا بیشتر و کار تمیز تر انجام شود و علاوه بر صرفه جویی در وقت هزینه های نیروی انسانی هم کمتر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.