ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی میلگرد حرارتی فومی در سقف تیرچه بلوک

کارایی میلگرد حرارتی فومی در سقف تیرچه بلوک : به دلیل نبود پوشش کافی روی میلگرد، روی سطح آن لایه نازکی از اکسید به وجود می آید و در نهایت، باعث خوردگی میلگرد می شود. در صورتی که اقدامات لازم جهت محافظت از سازه های بتنی انجام نگیرد، خوردگی میلگردهای فولادی باعث ایجاد ترک در پوشش بتنی شده و باعث تخریب سازه های بتن آرمه می گردد. از جمله دلایلی که باعث خوردگی و شکستگی سطح میلگرد می شود، حضور یون‌ های خورنده‌، رطوبت‌، اکسیژن و عوامل محیطی هستند. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با خوردگی میلگرد و انواع آن، مقاله زیر را مطالعه نمایید.  

کارایی میلگرد حرارتی فومی در سقف تیرچه بلوک

اصطلاح سقف تیرچه و بلوک برای سقف‌هایی استفاده می‌شود که با استفاده از تیرچه و انوع بلوک‌ها (بلوک‌های سفالی یا سیمانی) ساخته شده‌اند. در این نوع سقف برای کاهش مقاومت کششی، از بتن ریزی نیز استفاده می‌کنند؛ میلگرد حرارتی در اینجا به کمک بتن آماده آمده تا از جمع‌ شدگی آن جلوگیری کند؛ میلگرد حرارتی به تنهایی در سقف تیرچه بلوک قرار نمی‌گیرد. در اصل مکمل میلگردهای داخلی می‌شود. این میلگردها به صورت یک شبکه و به روش جوش سرد یا مفتول به هم متصل و تبدیل به آرماتور حرارتی می‌شوند. میلگرد حرارتی یا همان آرماتور حرارتی سقف به صورت عمود و چپ و‌ راست در تیرچه قرار گرفته و با تنش‌های افت حرارت بتن که باعث ترک‌خوردگی آن خواهد شد، مقابله می‌‌کند. مکان قرار دادن آرماتورهای حرارتی از قبل مشخص شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بتن عایق بتن, انواع پوشش سازه بتنی

مکان این قطعات به طور کلی به اندازه یک سوم بالاتر از ضخامت دال بتنی است. دلیل قرار دادن آرماتور در این مکان این است که گذاشتن میلگرد در این قسمت نیروی کششی سطح را به حداقل رسانده و جلوی ترک خوردن بتن را می‌گیرد. فاصله آرماتورها از یکدیگر برابر با 25 سانتی‌متر تعریف شده است. جالب است بدانید که میلگرد حرارتی، تنها باعث استحکام بتن و جلوگیری از ترک خوردن آن نمی‌‌شود، بلکه وظیفه باربری ساختمان را نیز به عهده دارد و جالب‌تر اینکه هنگام آتش ‌سوزی از تخریب و آتش‌سوزی بتن جلوگیری می‌‌کند. نکته قابل توجه در مورد آرماتور بندی میلگرد حرارتی در سقف تیرچه بلوک، این است که هنگام استفاده از این روش از جوشکاری برای اتصال میلگردها به یکدیگر استفاده نمی‌شود!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.