ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

نحوه اجرای عایق رطوبتی مایع در نما

نحوه اجرای عایق رطوبتی مایع در نما : با توجه به وجود عایق های رطوبتی مختلف مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می توان به عنوان مصالحی مدرن  جدید آن را شناخت. در ساخت این عایق های رطوبتی از فناوری های نانو استفاده شده است. که علاوه بر بام های ساختمان در عایق بندی نمای ساختمان نیز از آن استفاده می شود. از نمونه های این عایق ها می توان به عایق های رطوبتی اشاره کرد. عایق نانو نمایی از نظر ساختار فیزیکی به صورت مایع بوده است که توسط قلم مو و یا پمپ و پیستوله به صورت جذب و بدون شره بر روی سطح اعمال می شود.  

نحوه اجرای عایق رطوبتی مایع در نما

عایق مایع از مواد معدنی و مواد شیمیایی بر پایه آب تشکیل‌شده است که می‌تواند رنگ‌های متنوعی داشته باشد. این نوع عایق، به دلیل ضدآب بودن بسیار شناخته‌شده است. این نوع عایق به‌صورت مایع است و پس از اجرا روی سطح موردنظر به شکل یک‌لایه نازک ولی بسیار مقاوم خشک می‌شود که می‌توان برای انواع سطوح از آن استفاده کرد.این محصول بر پایه ترکیبات سیلان ها و آلکیل ها با استفاده از نانو ذرات به ابعاد ۷ نانو متر فرآوری و تولید شده است و با نفوذ در مصالح ساختمانی و ایجاد پیوندهای واکنشی در لایه های مصالح ساختمانی ، بدون تغییر رنگ و به صورت نفوذی باعث ایجاد آب بندی و مقاوم سازی مصالح نما در برابر نفوذ نم و رطوبت و همچنین تاثیرات اشعه های مضر خورشیدی و جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح ساختمانی می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی نما عایق بندی نما, انواع پوشش نما

مراحل اجرای انواع عایق رطوبتی مایع ساده بوده ممکن است روش های اجرای متفاوتی با یکدیگر داشته باشند. در حین انجام پوشش عایق بر روی سطح باید دقت کافی داشت تا سطوح به صورت مرتب عایق بندی شوند. قبل از شروع به کار باید سطح مورد نظر را به طور کامل شستشو داده و از هر نوع مواد خارجی و آلودگی محیطی تمیز کرد و سپس آن را خشک کرد. در صورتی که سطح به خوبی خشک نشود و کار عایق بندی انجام شود. این کار فایده ای ندارد و عایق کاری به درستی انجام نخواهد شد و ممکن است لایه عایق بعد از مدت کوتاهی از محل خود کنده شود. اطمینان از خشک بودن کامل سطوح از نکات مهم در مراحل اجرای عایق رطوبتی مایع است. این عایق یک جایگزین عالی برای ایزگام است که استفاده و اجرای راحت تری دارد. در مرحله بعد باید مقدار مشخصی از عایق مایع را با دست یا غلتک و دستگاه های مخصوص به صورت یک  لایه نازک کشید و صبر کرد تا کاملا خشک شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.