ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خرید پوشش ضد اسید چسبی کاشی سرامیک

خرید پوشش ضد اسید چسبی کاشی سرامیک : عموماً جهت پوشش دهی مخازن اسید که حاوی اسیدهای قوی و اسید با غلظت بالا هستند از آجر ضداسید با سرامیک های ضداسید استفاده می شود. این مواد ساختار معدنی سرامیکی داشته و عموماً در برابر محدوده وسیعی از اسیدها مقاوم هستند. در فرآیند نصب این کاشی های ضداسید یا آجرهای ضداسید پس از آماده سازی سطح یک غشاء یا ممبراین ضداسید بر روی سطح نصب شده و پس از آن کاشی ضداسید یا سرامیک ضداسید توسط ملات نصب شده و بند کشی می گردد. در پوشش مخازن اسید جزئیات اجرایی زیادی دخیل است که در حوصله این بحث نمی باشد.  دسته دیگری از پوشش های مخازن اسید پوشش های بر پایه رزین اپوکسی می باشد. بسته به نوع رزین اپوکسی که دارای تنوع زیادی مانند Bis phenol A ، Bis phenol F و اپوکسی فنولیک است و همچنین هاردنرهای آن که هاردنر آلیفاتیک، سیکلوآلیفاتیک، آروماتیک باشد می توان تنوع زیادی در مقاومت اسیدی داشت.  

خرید پوشش ضد اسید چسبی کاشی سرامیک

همچنین می توان با استفاده از رزین اپوکسی وینیل استر مقاومت بالائی در محدوه وسیعی از اسید و قلیاها ایجاد کرد. رزین های اپوکسی وینیل استر قابلیت مسلح شدن با الیاف را دارند که در نتیجه می توان پوشش مخازن ضداسید از این نوع را با ضخامت بالا ایجاد کرد و مقاومت بیشتری در مخازن نگهداری اسید ایجاد نمود. یکی دیگر از کابردهای پوشش کامپوزیتی ضداسید مقاوم سازی سازه های پلی اتیلنی می باشد همانگونه که گفته شد سازه های پلی اتیلنی در برابر تابش خورشید ضعیف بوده و پس از مدت کوتاهی دچار پدیده پیری یا old age می گردد. دور پیچ کردن مخازن با پوشش کامپوزیتی یکی از راه های افزایش طول عمر مخازن اسید از جنس پلی اتیلن می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد اسید کاشی عایق ضد اسید کاشی، چسب ضد اسید

انواع پوشش های ضد اسید بتن :

  • پوشش های رزینی
  • رزین های پایه فوران
  • رزین های پایه وینیل استر
  • رزین ها پایه اپوکسی
  • پلی استر غیر اشباع
  • پوشش های سرامیکی (سرامیک لاینینگ)
  • کاشی و آجرهای سرامیکی
  • ملات های رزینی ضد خوردگی
  • رابرلاینینگ (لاستیک ضد اسید)
  • پوشش های ترموپلاستیک.
این محصول دو جزئی از ترکیب رزین اپوکسی و پلی آمین ضد اسید به دست می آید که پس از خشک شدن لایه سختی را بر سطوح فلزی تشکیل می دهد. این پوشش در اثر واکنشهای شیمیایی خشک شده و به عنوان پوشش محافظ در سازه های فلزی، اسکله های دریایی، پلها و مخازن صنعتی کاربرد بسیار گسترده دارد. در مواردی که مقاومت زیاد در برابر عوامل شیمیایی، مکانیکی، رطوبت، اسیدها و بازها باشد قابل استفاده می باشد. این پوشش با دارا بودن درصد رزین بالا کاملاً براق می باشد و جهت محافظت لایه های آستری و میانی در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.