ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اجرای خدمات آب بندی و عایق بندی مخزن های فلزی

اجرای خدمات آب بندی و عایق بندی مخزن های فلزی  : مخزن های فلزی به خصوص مخزن های آب می توانند به مرور زمان دچار فرسودگی داخلی و یا بیرونی بشوند که این فرسودگی ممکن است به علت عواملی چون تغییرات آب و هوایی، رطوبت، ساییدگی و... باشد، در رابطه با مخزن های آب این نشتی می تواند به صورت سوراخ شدن مخزن آب نشان داده شود. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ اگر قسمت هایی که دچار ساییدگی و فرسودگی شده اند به سرعت بررسی و عیوب برطرف نشوند این نقص ممکن است تمام سیستم را درگیر خرابی کرده و مشکلات جبران ناپذیری برای محیط و همچنین کارکنان بوجود آورد. در این گونه موارد برای کاهش نشتی مخزن آب فلزی از رنگ اپوکسی مخصوص مخازن فلزی استفاده می شود.  

اجرای خدمات آب بندی و عایق بندی مخزن های فلزی

عایق کاری مخزن یکی از مراحل مهم در عدم اتلاف آب بشمار می رود و در صورت عدم آب بندی مخزن توسط مواد عایق بندی بدیهی است مقدار آب مصرفی بسیار بالا خواهد بود. آب بندی مخازن فلزی برای جلوگیری از ورود اب به داخل مخازن و برعکس برای جلوگیری از خروج آب کاربرد دارد و همچنین مانع نفوذ حرارت به داخل مخازن می شود و درصد فساد مواد داخل مخازن در صورت فساد پذیری را کاهش می دهد . همچنین پیشگیری از یخ زدگی مخزن آب بسیار ساده تر و کم هزینه تر از برخورد و حل مشکل مخزن یخ زده است. در صورتی که حجم بیشتر مخزن با آب پر شده باشد و در صورت یخ زدگی امکان آسیب دیدگی جدی مخزن وجود خواهد داشت. اما با کمی توجه و پیشگیری می توان از اتفاقات ناگوار احتمالی پیشگیری کرد. پوسیدگی و خوردگی مخزن های فلزی باعث آسیب دیدگی بدنه آن می شود. سایش و تغییرات دمایی، شتاب بیشتری به این آسیب دیدگی ها می دهد. سازه هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند از جمله مخازن نگهداری آب آشامیدنی ، آب های صنعتی و کشاورزی و … نیازمند آب بندی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق مخازن آب عایق مخازن آب, پوشش آب بندی مخازن

این کار باعث مانع نفوذ آب در آن ها و نیز خروج آب آن ها می شود. سیستم درز بندی نمونه ای از آب بندی مخازن است. این سیستم ها با استفاده از مواد الاستیسیته بر پایه پلی اورتان، پلی اتر و پلی سولفاید و یا پایه های قیری می باشند. این محصولات به صورت تک جزئی و در تیوب های 600 میلی لیتر و یا دو جزئی و به صورت لیتری استفاده می شوند. چسب آب بندی یک محصول دو جزیی بوده و از یک بسته پودر و یک مایع مکمل تشکیل شده است. با استفاده از مواد پلیمری و الیاف مسلح میگردد و یک نوع سیستم آب بندی مطمئن و دائمی می باشد. بعلت خواص منحصر به فرد خود مانند آب بندی سطوح بتنی و سـازه های سیمانی در برابر فشارهای مثبت و منفی آب مقاوم بوده و با چسبندگی بسیار مطلوب به سطوح زیر کار، جلوگیری از ترک خـوردگی، مقاومت مطلوب و کاهش جذب انرژی خورشیدی برای آب بندی کلیـه سطـوح بتنی از قبیل تونل ها، اسکله ها، خطوط انتقال آب چاله های آسانسور،استخرها، عایق بام، آب بندی تصفیه خانه های فاضلاب، مخازن آب و … مناسب می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.