ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

خدمات عایق کاری رطوبتی با قیر در سراسر کشور

خدمات عایق کاری رطوبتی با قیر در سراسر کشور : عایق ‌های رطوبتی قیری یکی از روش‌ ها و تکنولوژی ‌های بسیار پیشرفته‌ ای است که در صنعت ساختمان ‌سازی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. این عایق‌ های رطوبتی نانو بر پایه آب بوده و بسیار سازگار با محیط‌ زیست هستند. همچنین از دیگر خصوصیات این عایق ‌ها می‌ توان به وزن سبک آن ‌ها، انعطاف‌ پذیری بالا، سرعت و سهولت در خشک شدن و سرعت‌ عمل در اجرای آن اشاره کرد. از عایق ‌های رطوبتی قیری می ‌توان برای عایق ‌بندی انواع سطوح افقی، عمودی و شیب ‌دار استفاده کرده که ازاین ‌رو بسیار مورد توجه معماران و سازندگان ساختمان ‌ها قرار گرفته ‌است.  

خدمات عایق کاری رطوبتی با قیر در سراسر کشور

عایق‌ های رطوبتی قیری جهت عایق ‌بندی سرویس ‌های بهداشتی، عایق ‌بندی دور دودکش ‌ها، عایق ‌بندی سطح پشت ‌بام ‌ها، عایق ‌بندی کف آشپزخانه ‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این فناوری از عایق‌ های رطوبتی کاملاً ضدآب بوده و پس‌ از خشک شدن آن بر سطح سازه، پلیمری کاملاً ضدآب را تشکیل می‌ دهد. امولسیون یا مخلوط معلق به مخلوط دو ماده ای که در هم حل نمی شوند، گفته می شود. امولسیون قیر مخلوط آب و قیر است به طوری که قیر را گرم می کنند و آن را به صورت ذرات بسیار ریز، در حد میکرون، در آب می پاشند. برای شناور شدن ذرات قیر در آب و جلوگیری از چسبیدن آن ها به یکدیگر، از موادی نظیر ژلاتین که به آن ها امولسیون ساز می گویند، استفاده می کنند. از امولسیون قیر در مکان هایی که امکان گرم کردن قیر وجود ندارد و باید آن را به صورت مایع سرد و با کمترین درجه حرارت مصرف می کنند، مخصوصا در راه سازی، از حیث ایمنی و جلوگیری از حوادثی نظیر آتش سوزی و اشتعال، حائز اهمیت است.جهت اطلاع از فوش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ‌های رطوبتی قیری عایق ‌های رطوبتی قیری, انواع عایق های قیر

علاوه بر این در کشور ما سالیانه حدود نیم میلیون تن قیر محلول برای عملیات مختلف مصرف می شود که حدود یک چهارم این مقدار را نفت سفید تشکیل می دهد. لذا با کاربرد امولسیون قیر به جای قیر محلول، سالانه 125000 تن نفت سفید صرفه جویی می شود. پس از ریختن امولسیون قیر بر روی دانه های سنگی در عملیات راه سازی، به تدریج امولسیون تبخیر شده و قیر بر روی دانه های سنگی باقی می ماند. این عمل را شکستن امولسیون گویند. مدت زمان شکستن امولسیون اهمیت ویژه ای دارد. این زمان به دما و رطوبت محیط، سرعت باد، جنس محیط و جنس دانه های سنگی بستگی دارد. اگر دانه ها خاصیت مکندگی بالایی داشته باشند، امولسیون زودتر می شکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.