ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش پوشش محافظ کننده تک جزئی امولسیونی قیری

فروش پوشش محافظ کننده تک جزئی امولسیونی قیری : محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح  و یون های مخرب جلوگیری می کند و در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. اجرای یک لایه پوشش امولسیونی یا عایق امولسیونی روی سطح می تواند به رفع معایب مذکور خاتمه دهد . عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی روی سطح بتن ، مانع جذب آب شور توسط بتن می شود . در حالی که سطوحی که عایق نشده باشند آب شور را جذب می کنند و در نتیجه بتن دچار خوردگی می شود .  

فروش پوشش محافظ کننده تک جزئی امولسیونی قیری

از دیگر مزایای عایقکاری به روش امولسیونی این است که در محیط هایی که در معرض آلودگی قرار دارند ، قطعا آلودگی ها و عوامل مخرب این محیط ها ، بتن را دچار مشکل خواهند نمود که در این حالات نیز عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی بهترین گزینه است . همچنین از دیگر کاربردهای عایق امولسیونی به عنوان عایق بام ها می باشد و جایگزین مناسبی برای ایزوگام می باشد . برای اجرای عایق امولسیونی به جای ایزوگام در بامها کافیست یک لایه پرایمر امولسیونی ( ۵۰ درصد عایق امولسیونی + ۵۰ درصد آب ) روی سطح اجرا شود و سپس دو لایه عایق امولسیونی خالص بصورت عمود بر هم روی آن اجرا شود . پیشنهاد میشود حتما مش فایبر گلاس بین دو لایه قرار گیرد تا علاوه بر مسلح شدن عایق ، مقاومت و طول عمر عایق نیز بالاتر رود . از دیگر کاربردهای پوشش امولسیونی ، ممانعت از تبخیر سریع آب بتن در حالت خمیری و در نتیجه ترک خوردن آن می باشد . بتن در حالت خمیری به شدت تمایل به از دست دادن آب دارد که این کم شدن آب قبل از رسیدن بتن به سنین اولیه گیرش می تواند موجب جمع شدگی و ایجاد افت حجمی بتن و ایجاد اختلال در واکنش هیدراسیون بتن گردد که در نتیجه شاهد بروز ترک در سطح بتن خواهیم بود . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

قیر امولسیونی عایق کاری قیر امولسیونی عایق کاری, انواع عایق قیری

عایق امولسیونی قیری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله ساختمان‌ها، پل‌ها، تونل‌ها، پشت بام‌ها، سطوح بتنی و سطوح فلزی. این عایق می‌تواند به عنوان یک لایه پایه برای سیستم‌های عایق‌سازی دیگر مانند رنگ‌های آب‌بند استخر و چسب بتن آب‌بندی نیز استفاده شود. محافظت از مقاطع بتنی که در مجاورت خاک قرار دارند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است . خاک حاوی یون های مخرب شیمیایی و سولفاتها است که در صورت عدم محافظت مناسب از سطوح بتنی ، احتمال نفود عوامل مخرب به داخل سازه و آسیب دیدن به مقطع بتنی وجود دارد . بهترین زمان برای محافظت از بتن در برابر عوامل مخرب شیمیایی، همان ساعات اولیه اجرای بتن می باشد ، زیرا بتن در حالت خمیری تمایل فراوانی به از دست دادن آب دارد و همچنین ممکن است در تماس با مقاطعی باشد که جاذب آب باشند و آب اختلاط بتن ، قبل از شرکت در فرآیند هیدراسیون، کاهش یابد که این امر موجب بروز ترک های سطحی و یا در پاره ای مواقع ایجاد ترک های عمقی خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.