ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

فروش چسب های آب بندی استخرهای بتنی

فروش چسب های آب بندی استخرهای بتنی : یکی از انواع عایق های استخر، فناوری نانو است که عایق خوبی در برابر نفوذ آب است. رنگ نانو که در مرحله انتهایی آب بندی استخر به کار می رود، مقاومت استخر در برابر رشد جلبک ها را زیاد می کند. چسبندگی بالای رنگ های نانو، بالا بودن کیفیت و دوام ماندگاری، عدم تاثیرپذیری سوء در مجاورت با آب و عدم تاثیر منفی روی سلامتی افراد، از جمله خواص عایق نانو است. چسب های مخصوصی وجود دارند که به عنوان عایق استخر مورد استفاده قرار می گیرند. چسب های آب بندی استخر معمولا بر پایه پلیمر تولید می شوند و به کمک آن ها می توان درزهای موجود در دیواره استخر را کاملا ضد آب کرد.  

فروش چسب های آب بندی استخرهای بتنی

در فرآیند ساخت استخرهای بتنی مقداری از چسب های آب بندی را در زمان تهیه ملات به آن اضافه می کنند. این کار باعث می شود تا مقاومت سیمان در برابر نفوذ آب چند برابر افزایش پیدا کند. علاوه بر آن چسب های عایق را با رنگ استخر نیز ترکیب می کنند تا خاصیت مقاومت در برابر آب آن ها را ارتقا دهند. چسب های آب بندی استخر در بازه دمایی بالایی خاصیت خود را حفظ می کنند. چسب آب بندی Z90 یکی از پرکاربردترین مواد اولیه برای عایق بندی استخر در ایران است که به صورت مایع سفید رنگ عرضه می شود. در کنار جلوگیری از نشتی آب می‌توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد که باعث می‌شود آب بندی استخر اهمیت پیدا کند؛ با استفاده از آب بند کننده شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استخر به مدت طولانی از نمای بیرونی خوبی برخوردار است؛ همچنین عایق ‌بندی استخر سبب حفاظت از استخر در برابر سرمای زیاد و یخ‌زدگی می شود. این عمل در مدت زمانِ عمر مفید استخر نقش بسیاری دارد. آب بندی کف استخرها نیز از موارد مهم در این زمینه است که اگر توجه کافی به این قسمت نشود به راحتی آب به داخل استخر نفوذ می‌کند و بعد از گذشت مدت زمانی اندک باعث تخریب و آسیب به کف استخر خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایق استخر انواع عایق استخر, عایق کاری استخر در کرج

انواع عایق استخر :

  1. عایق های استخری بر پایه پلیمر
  2. عایق های استخری بر پایه اپوکسی
  3. عایق های استخری بر پایه اکریلیک
  4. عایق های استخری بر پایه سیمان پلیمری
  5. عایق های استخری نانو.

شکاف های ایجاد شده در استخر را می توان با کمک چسب های آب بندی، ضد آب کرد. این چسب ها بر اساس مواد پلیمری بوده و وقتی ملات استخرهای بتونی تهیه می شود، مقداری از این چسب ها اضافه می شود. وجود چسب ها باعث بالا رفتن مقاومت سیمان در برابر نفوذ آب می شود. از خواص این چسب ها، حفظ خاصیت خود در گستره دمایی بالا است. این چسب ها به رنگ سفید وجود دارند. انواع چسب های z90، sa12 و الاستومری در استخرها به کار برده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.