ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

بهترین عایق رطوبتی بر پایه نانو در استخر

بهترین عایق رطوبتی بر پایه نانو در استخر : عایق بندی استخر با مواد نانو، یکی از جدیدترین راه‌ حل‌ها برای جلوگیری از نشتی آب و رطوبت استخر است که امروزه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. عایق استخر به‌ عنوان پوششی بادوام و ماندگار برای شکاف‌ها و فضاهایی که آب در آنها نفوذ می‌کند مورد استفاده قرار می گیرد. این روش از راهکارهای عایق جدید استخر به حساب می آید و در مقابل نشتی آب بسیار کار آمد است. شما می توانید برای ایجاد عایق استخر نانو، مواد این کار را با ملات سیمان مخلوط کنید و برای سیمان کاری یا نرمه کشی در فرایند اجرا به کار ببرید.  

بهترین عایق رطوبتی بر پایه نانو در استخر

در روش دیگر شما می توانید برای رنگ آمیزی و ایزولاسیون همزمان استخر، مواد عایق نانو را با انواع رنگ استخری که پایه ترکیب با آب یا اکریلیک هستند ترکیب کنید. این کار نه تنها برای طراحی فضا به شما آزادی عمل بیشتری می دهد، بلکه خیال شما را از بابت آب بندی استخر راحت می کند. این روش به دلیل سهولت در اجرا و قیمت مناسب از طرف بسیاری افرا توصیه می شود. در مرحله اول آب بندی سازه استخر، ابتدا باید به آب بندی سازه بتنی استخر (کاسه استخر ) توجه شود، که برای این کار از اَبر روان کننده ها (ترکیبات پایه کربوکسیلاتی) و ژل میکروسیلیس (به ژل‌های پوزولانی معروف هستند که از مواد افزودنی بتن «میکروسیلیس و نانو ذرات سیلیس آمورف» تشکیل شده‌اند) استفاده می‌شود. در صورتی که سازه بتنی استخر توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب را نداشته باشد، می‌توان از آنی گیرها (به نوعی ملات برای آب‌بندی گفته می‌شود که پایه اصلی آن سیمان است) و پودرهای کریستال شونده استفاده کرد. در واقع آنی گیر و پودر کریستال شونده برای فشار منفی کاربرد دارند و همچنین از انواع آب بند کننده هایی که به فشار مثبت ارتباط دارد، برای آب بندی استخر استفاده می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق استخری عایق استخری, رنگ آب بندی استخری

در آب ‌بندی فشار مثبت ابتدا عمل جذبِ آب بتن سازه توسط پرایمر کاهش پیدا می‌کند، همچنین این پرایمرها سبب می شوند که چسبندگی سطح سازه استخر نیز افزایش پیدا کند.  سپس از موادی استفاده می‌شود که به اصطلاح آب ‌بند دو جزئی اِلاستومری نامیده می‌شود. همچنین استفاده از چسب آب بندی استخر و پودر بندکشی بعد از استفاده از پرایمر آب بندی استخر و آب ‌بند دو جزئی، مرحله چسب کاشی است که توسط این چسب، کاشی‌ها نصب می‌شوند، درنهایت نوبت به استفاده از پودر بندکشی است که یکی دیگر از محصولات نانو هستند؛ توسط پودرهای بندکشی درزهای کاشی آب بندی می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.