ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

استفاده از پنل‌های آکوستیک عایق صدا در سطوح

استفاده از پنل‌های آکوستیک عایق صدا در سطوح : عایق صدا نه تنها از عبور صدا از دیوارهای اتاق های مختلف در خانه جلوگیری می کند مانند زمانی که بچه های شما با دوستان خود در اتاق نشیمن بازی می کنند در حالی که شما در دفتر خانه خود کار می کنید، بلکه منافذ و ترک هایی دیوار تحت پوشش قرار می گیرند، به طوری که هوای گرم در زمستان فرار نمی کند. در تابستان، عایق صوتی مانع ورود گرما به داخل خانه می شود. یکی از راه هایی که می توانید خانه خود را بیشتر مورد پسند کنید این است که عایق صوتی را نصب کنید. این سرمایه گذاری ساده نه تنها کیفیت زندگی شما و خانواده شما را بهبود می بخشد، بلکه باعث افزایش ارزش خانه شما خواهد شد. 

 

استفاده از پنل‌های آکوستیک عایق صدا در سطوح

سعی کنید در صورت امکان، از پنل‌های ۱۲ در ۱۲ در ۲ استفاده کنید. این پنل‌ها توانایی خوبی در جذب و کاهش اصوات موجود در فرکانس‌های پائینی، میانی و بالایی دارند. خوش‌بختانه بعضی پنل‌ها از یک لایه چسب‌دار ساخته شده‌اند و برای چسباندن آن‌ها به دیوارهای اتاق، کافی‌ست کاور موجود روی لایه چسب‌دار را جدا کرده و سپس پنل را به‌راحتی به دیوار بچسبانید. اگر پنلی که خریداری کردید فاقد این لایه چسب‌دار بود، از یک اسپری چسب 3M برای چسباندن آن استفاده کنید. در این بین، بعضی موزیسین‌ها ترجیح می‌دهند کل دیوارهای اتاق را به‌وسیله این پدهای آکوستیک بپوشانند و بعضی دیگر ترجیح می‌دهند قسمت‌هایی از دیوار را با این پنل‌ها پر کرده و قسمت‌های دیگر را خالی بگذارند. به‌ طور کلی، پنل‌های آکوستیک مقدار زیادی از نویز اتاق را از بین می‌برند و اتاق را به مکان ایده‌آل و مناسبی برای تمرینات موسیقی تبدیل می‌کنند. از پنل‌ هایی با جنس فایبرگلاس و روکش پلی‌استر سوراخ‌دار استفاده کنید. هر چند قیمت این پنل‌ها واقعا بالاست اما در بررسی‌ها و آزمایش‌های مربوط به جذب نویز، بیشترین امتیاز را دریافت کرده‌ اند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صدا سطوح عایق صدا سطوح, انواع فوم صوتی

شاید یکی از مزایای استفاده از عایق بندی صدا، حفظ حریم خصوصی همه اعضای خانواده است. نصب عایق صوتی بدان معنی است که بزرگسالان در خانه مجبور نیستند صدای موزیک توسط نوجوانان در خانه را تحمل کنند و بالعکس. وقتی که بستگان برای تعطیلات آخر هفته می آیند، فرصتی برای شنیدن بحث های خصوصی شما با همسرتان برای آنها وجود ندارد. اگر فردی در خانواده شما صبح زود برای کار یا مدرسه آماده می شوند، صدای ساعت زنگ دار و دوش گرفتن، احتمالا دیگر ساکنان را از خواب بیدار می کنند. عایق صدا به معنای سر و صدای کمتر برای همه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.