ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

کارایی قیر پلیمری جهت آب بندی بام

کارایی قیر پلیمری جهت آب بندی بام : مهم ترین انواع عایق رطوبتی پشت بام که برای خرید و فروش استفاده می شود عبارتند از ایزوگام پلیمری ، ایزوگام دمیده و ایزوگام دمیده غلطکی در ایزوگام پلیمری به جای استفاده از مواد قیر معدنی از مازوت استفاده می شود به این ترتیب ایزوگام پلیمری با وزن مخصوص بالاتری ساخته می شود و مقاومت بیشتری در برابر عوامل محیطی از قبیل آب و هوا و رطوبت خواهد داشت. قیر پلیمری کاربرد ایزوگام پلیمری در ساخت و ساز به دلیل ویژگی هایی که دارد در موارد مختلف از ایزوگام پلیمری استفاده می شود. این نوع ایزوگام برای ایزولاسیون کف و دیوار ساختمان های مسکونی و اداری و سایر مکان ها استفاده می شود.  

کارایی قیر پلیمری جهت آب بندی بام

قیر پلیمری با وزن مخصوص و کیفیت پایین تر در ایزوگام های دمیده به کار می رود که باعث می شود قیر با فشار بیشتری بر روی ایزوگام دمیده شود و از تخریب بیشتر ایزوگام دمیده جلوگیری کند. قیمت عایق رطوبتی پشت بام با توجه به نوع ایزوگام پلیمری که مورد استفاده قرار می گیرد، کیفیت قیر پلیمری و وزن مخصوص ایزوگام متفاوت خواهد بود. ایزوگام در انواع مختلف پلیمری وجود دارد که هرکدام از آنها کاربرد خاصی دارد. قیر یکی از کاربردی ترین موادی است که از دیرباز تا کنون برای عایق بندی رطوبتی پشت بام ها استفاده می شده است. البته با توجه به اینکه این ماده بر پایه نفت خام تولید می شود، بنابراین، ماده پایداری به حساب نمی آید. با این حال، نمی توان مزایای منحصر بفرد آن را نادیده گرفت. برای استفاده از قیر به عنوان یک عایق رطوبتی پشت بام، لازم است آن را با یک ماده آلی ترکیب کنند. در این صورت یک ماده بسیار چسبناک برای مهر و موم و عایق بندی رطوبتی مکان ها تولید می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق جایگزین ایزوگام عایق جایگزین ایزوگام, قیر امولسیونی بام

مزایای عایق بندی رطوبتی با قیر :

هزینه عایق بندی با قیر بسیار باصرفه است. به همین دلیل، همه افرادی که قصد تهیه عایق رطوبتی پشت بام منزل یا ساختمان خود را دارند، می توانند از این ماده استفاده نمایند.

معایب استفاده از غشای قیری برای عایق بندی رطوبتی پشت بام :

غشای قیری برای عایق بندی رطوبتی پشت بام در مناطق گرمسیری کارایی لازم را ندارد. هر چه دمای منطقه بیشتر باشد، عملکرد و طول عمر این ماده ضعیف تر می گردد. از سوی دیگر، قیر یک ماده قابل اشتعال است که می تواند خطر آتش سوزی نیز در پی داشته باشد. مشکلات تنفسی حاصل از بخارات و دودهای قیر در هنگام گرم شدن آن، از معایب مهم و خطرناک آن به حساب می آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.