ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

روش اجرای عایق امولسیونی قیر آب بندی

روش اجرای عایق امولسیونی قیر آب بندی : نوعی پوشش امولسیونی تک جزئی است که برای پوشش و محافظت انواع سطوح در برابر آب و یونهای شیمیایی خورنده کاربرد دارد. اگر شما نیز اسم عایق اموسیونی را شنیده باشید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که عایق امولسیونی چیست، باید گفت که عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی، مایعی ویسکوز به صورت امولسیون می باشد که به صورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود. وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی درون خاک به بتن است.  

روش اجرای عایق امولسیونی قیر آب بندی

برای اجرای عایق امولسیونی ابتدا باید با توجه به قیمت ایزوگام آن را خریداری کنیم ، سپس ، سطح مورد نظر باید عاری از هر گونه عاملی که روی سطح وجود دارد که می توان پیوند عایق امولسیونی به سطح را دچار مشکل می کند، شود. انواع آلودگی ها، چربی ها، گرد و خاک و غیره عواملی هستند که مانع پیوند قدرتمند بین عایق امولسیونی و سطح خواهند شد. به این منظور نیاز است تا توسط سند بلاست یا واتر جت، تمام عوامل آلودگی از روی سطح زدوده شود. اجرای عایق امولسیونی یا پوشش امولسیونی در دو لایه صورت می گیرد. پیش از اجرای عایق امولسیونی پیشنهاد می شود یک لایه پرایمر روی زیر آیند اجرا شود تا چسبندگی مناسب تری بین سطح و عایق ایجاد شود.جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

امولسیون قیر آب بندی امولسیون قیر آب بندی،پوشش های حفاظتی قیری

جهت ساخت پرایمر می توان 50 درصد عایق را با 50 درصد آب ترکیب کرد و به وسیله همزن مکانیکی ترکیب نمود و در نهایت توسط فرچه یا غلتک، پرایمر امولسیونی روی سطح اجرا شود. بعد از خشک شدن ظاهری پرایمر، هنگامی که آب موجود در پرایمر تبخیر شده و ظاهرا خشک شده است اما هنوز کمی حالت چسبندگی وجود دارد لایه اول عایق امولسونی اجرا می شود. جهت اجرای لایه دوم عایق امولسیونی نیز باید همانند مرحله اول عمل کرد و هنگامی که هنوز چسبندگی وجود دارد، و ظاهرا به گیرش اولیه رسیده است، لایه دوم را اجرا کنیم. پیشنهاد می شود بین لایه اول و دوم، مش فایبر گلاس قرار گیرد تا علاوه بر افزایش مقاومت و افزایش انعطاف پذیری به اصطلاح عایق امولسیونی مسلح شود. با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با عایق امولسیونی به دست آوردید، در زمان خرید ایزوگام ، مناسب است که به این عایق نیز فکر کنید و صورت اینکه مناسب دانستید، از عایق مورد نیازتان استفاده نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.