ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

همزمانی آب بندی فشار مثبت و فشار منفی

همزمانی آب بندی فشار مثبت و فشار منفی : آب بندی فشار منفی و مثبت اصطلاحی است که در بین کسانی که در حرفه ی آب بندی و عایق کاری مشغول اند، رواج داشته و به طور معمول از این اصطلاح فنی به کرات استفاده می کنند. اما آب بندی فشار منفی و مثبت چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ به طور کل و به شکل متداول آب بندی ها از نظر فشار آب، به دو دسته مثبت و منفی طبقه بندی می شوند. اگر فشار آب، از درون محفظه ی مورد نظر به بیرون باشد آن را فشار آب مثبت و اگر فشار آب از بیرون محفظه به درون آن باشد به آن فشار آب منفی می گویند. به طور مثال فشار آب استخر ها از نظر انرژی و فشار اب مثبت می باشد ، چرا که آب از درون محفظه به بیرون باکس استخر فشار وارد می کند.  

همزمانی آب بندی فشار مثبت و فشار منفی

اصطلاحات تخصصی هستند که معمولا افراد با تجربه و مهندسین برای آب بندی بکار می­برند و برای آنها کاملا واضح است اما برای این که برای شما هم این قضیه روشن شود. آب بندی فشار مثبت گاها برای شما پیش اومده که استخر و یا مخزنی را می­خواهید از داخل به خارج آب بندی کنید و خارج آن انقدر حائز اهمیت نیست که هزینه کنید و فشار آب از داخل به خارج که به این امر میگن فشار مثبت که شامل استخر های خارج از زمین و مخازنی که بیرون از زمین هستند. آب بندی فشار منفی معمولا در پارکینگ های طبقاتی و چاله آسانسورها این موضوع مطرح میشه که فشار آب از خارج از ساختمان وارد می شود و باعث خیس شدن دیوارها می­ شود که هزینه هنگفتی برای ساکنین ایجاد میکند پس هرگونه رطوبت یا ورود نم یا آب را از خارج می ­توان فشار منفی نامید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی فشار منفی چاله آسانسور آب بندی فشار منفی چاله آسانسور, عایق بندی انواع سطوح سازه ها

فشار وارد شده ی چاله های آسانسور نیز که زیر پایین ترین طبقه قرار گرفته اند، از بیرون باکس چاله می باشد، که به آن در اصطلاح فنی فشار آب منفی می گویند. بنابراین هر یک از اجزای ساختمان با هر نوع ترکیب و اجزای به کار رفته در ان ها دارای یک فشار تعریف شده ای هستند که باید طبق همین فشار ها آب بندی وعایق کاری شوند. به طور مثال برای اجزایی که دارای فشار آب مثبت هستند، آب بندی فشار مثبت و برای اجزایی که دارای فشار منفی هستند، آب بندی فشار منفی را به بست و ساختمان را به طور اصولی و درست عایق بندی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.