ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی
ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج

ایزوگام تهران کرج, فروش نصب ایزوگام در تهران کرج, بهترین شرکت ایزوگام شرق, ایزوگام دلیجان, فروش قیر ماستیک, عایق کاری پشت بام سقف حمام دستشویی

اهمیت عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی شیروانی

اهمیت عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی شیروانی : در اجرای سقف شیبدار مراحل مختلفی رعایت می شود . در ابتدا سازه آهن کشی در طبقه آخر بنا می شود و بر روی آن پوشش سقف شیبدار قرار می گیرد.به این مرحله اصطلاحا سربندی گفته می شود .اجرای شاسی کشی به صورت یکپارچه زیر ساز مناسبی را برای نصب پوشش نهایی سقف فراهم می کند.سپس در صورت تمایل کارفرما، از عایق برودتی حرارتی و یا عایق صوتی برای عمر بیشتر سازه استفاده می شود. این کار تاثیر بسزایی در کنترل دمای داخل سازه و همچنین هدر رفت انرژی دارد. همچنین شرکت پوشش بام تخت جمشید با ارائه عایق اکس پی اس xps به عنوان لایه عایق این کار را بسیار آسان و مقرون به صرفه کرده است.  

اهمیت عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی شیروانی

هرچند که فلز یک ماده نسبتاً ارزان برای سقف به شمار می‌آید، اما به دلیل مقاومت و ظرفیت گرمایی پایین آن، بسیار مورد بحث قرار می‌گیرد. از این رو، سقف‌های فلزی که عایق‌بندی نشده‌اند، سازه را در معرض شرایط آب و هوایی شدید و حساس قرار می‌دهند. همچنین، بسته به فصول مختلف سال، سازه می‌تواند به شدت داغ یا سرد شود زیرا، فاقد عایق‌بندی می‌باشد. با عایق‌ بندی سقف فلزی، می‌توان در مقابل تغییرات شدید حرارتی، یک مانع مقاوم و مؤثر به وجود آورد. همچنین این امر می‌تواند کمک کند تا در فصل زمستان، سرمای موجود در خارج خانه وارد خانه نشود و گرمای داخل خانه تا حد امکان خود را حفظ کند. از این رو، یک سقف فلزی عایق‌بندی‌شده می‌تواند عوامل ناشی از دما، رطوبت و تعداد دیگری از فاکتورهای به وجود آورنده‌ی تنش فشاری، در زیر سقف فلزی را کاهش دهد. عایق‌ بندی در سقف‌ های فلزی خانه موجب ثابت ماندن هوای مطلوب داخل خانه، بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مختلف می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی سقف شیروانی عایق بندی سقف شیروانی، انواع عایق شیروانی

عمدتاً، هدف «پس دادن گرمای موجود در محیط اطراف به خود منبع گرما می‌باشد و با این کار از ماندن آن در خانه جلوگیری می‌شود. با سقف‌های فلزی عایق‌ بندی‌شده، می‌توان دما و جو داخل خانه را در حالی که هزینه‌ های مربوط به انرژی و گرما هم کاهش می‌یابد، به صورت ثابت نگه داشت. نحوه‌ی کار کردن عایق در سقف‌ های فلزی به این صورت است که گرمای تابیده شده را از سقف و بهارخواب خانه پس می‌زند و از ورود و ماندن آن در داخل خانه جلوگیری می‌شود. زمانی که هوا گرم است، تقریباً ۹۳ درصد گرمای خورشید تابیده می‌شود و عایق‌بندی در سقف‌های فلزی باعث کاهش جذب گرما در سازه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.